FORGOT YOUR DETAILS?

  • Aplikacja Google Adwords na Android – linki sponsorowane już nigdy nie będą takie same

    4 marca firma Google ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej aplikacji do tworzenia kampanii Adwords. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich użytkowników systemu operacyjnego Android 4.0 i nowszych do pobrania w Google Play. Coraz większa liczba firm korzysta z aplikacji mobilnych do zarządzania swoim przedsiębiorstwem, aby być na bieżąco. Dzięki takim aplikacjom w łatwy sposób można kontrolować...
  • Czy wiesz już o programie Google Grants dla fundacji ?

    Co to jest Google Ad Grants? Google Ad Grants to odmiana usługi AdWords – reklamowego narzędzia online firmy Google – przeznaczona dla organizacji non-profit. Program wspiera organizacje non-profit, dając im do dyspozycji 10 000 USD miesięcznie na reklamy w AdWords™, co umożliwia im promowanie różnego rodzaju akcji charytatywnych i inicjatyw na stronach wyników wyszukiwania w...
  • Jak stworzyć stronę mobile friendly – zmiana algorytmy Google 21 Kwietnia

    Czy jesteś przygotowany na zmianę algorytmu google? Ostatnio bardzo głośno zrobiło się na temat najnowszej zmiany algorytmu, którą Google zaplanowała wprowadzić z dniem 21 kwietnia. Ów udoskonalenie dotyczyć ma dodatkowej oceny funkcjonalności przeglądania stron na urządzeniach mobilnych. Więcej na ten temat można znaleźć w oficjalnej informacji Google na blogu : http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2015/02/finding-more-mobile-friendly-search.html W związku z tą...
  • Dzień po apokalipsie mobile

    Tak jak pisałem w ostatnim wpisie  dnia 21 Kwietnia br. wprowadzony (mogę już tak napisać) został algorytm Google dotyczący oceny funkcjonalności strony pod kątem wyszukiwania dla urządzeń mobilnych. No i stało się… jesteśmy dzień po aktualizacji. Na forum Google dla webmasterów Michał Wiciński z Google odpowiedział na najczęstsze pytania dotyczące samej aktualizacji, możemy dowiedzieć się między...
  • Social Media + SEO = Success

    Social media marketing i SEO to dwie bardzo mocno związane ze sobą strategie. Obie są organiczne, obie chcą zbudować atrakcyjność serwisu by ten w naturalny sposób przyciągnął potencjalnych klientów. Jeśli kiedy w kanale Social Media będziemy dbać o wysokiej jakości treści i będziemy widoczni, może to w łatwy i tani sposób wzmocnić rozpoznawalność naszej marki,...
  • Audyt SEO – krok po kroku – kwestie techniczne

    Audyt SEO SEO (z ang. seo – search engine optimization) – to działania zmierzające do wypromowania danego serwisu internetowego na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych wyrażeń kluczowych. Jeśli chodzi o wyszukiwarkę Google to na pozycję strony w tej wyszukiwarce wpływa ponad 200 czynników, a każdego roku wprowadzanych jest kilkaset zmian w algorytmie wyszukiwania. Działania SEO można...
  • Audyt Seo krok po kroku – optymalizacja kodu strony

    Optymalizacja kodu strony W poprzednim wpisie, staraliśmy się ugryść kwestię techniczne dotyczące strony. Dziś postaramy się powiedzieć coś więcej na ten temat, a dokładniej o optymalizacji kodu strony. Kod strony –  Poprawność kodu HTML – kod strony powinien być zgodny ze standardami W3C. Niepoprawny kod HTML może utrudniać robotom wyszukiwarek prawidłowe odczytanie zawartości strony. Porada: Poprawność kodu HTML...
  • Audyt SEO krok po kroku – Adresy URL i linkowanie

    Audyt SEO Adresy URL Przyjazne adresy – stosowanie przyjaznych adresów URL jest korzystne zarówno dla użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. W obu przypadkach, nie trzeba odwiedzać strony, aby odgadnąć jej zawartość po spojrzeniu na konstrukcję adresu. Zalecenia: Zamiast adresu w postaci: http://www.domena.pl/index.php?page=nazwa_podstrony należy przygotować przyjazne linki tak aby powyższy przykładowy adres wyglądał np. tak: http://www.domena.pl/nazwa_podstrony – polskie znaki w adresach...
  • Zmiany adresu URL Google AdWords

    Od pierwszego lipca rozpoczęła się automatyczna aktualizacja adresów URL Google AdWords. Istniejące adresy docelowe nie będą mogły być edytowane dopóki nie zostaną zaktualizowane. Jednym słowem, jeśli dana reklama nie zostanie przekształcona, przestanie się wyświetlać. Zmiany z ulepszonymi adresami URL funkcjonują już od lutego tego roku, jednak dzień 1 lipca wyznaczono ostateczny termin, do którego należy...
  • Połącz stronę www z Google +

    Połączenie strony www z Google + pozwala na łatwiejsze kontaktowanie się ze znajomymi czy klientami firmy. Najważniejszą funkcją z punktu widzenia pozycjonowania strony jest fakt że zwiększa trafność Twojej witryny względem zapytań użytkowników w wyszukiwarce Google. Jeśli posiadasz stronę na Google +, zweryfikuj ją, a będziesz mógł dodać informację o firmie w Mapach Google oraz dostaniesz...
TOP