FORGOT YOUR DETAILS?

Analitycs

Google Analytics jest internetowym narzędziem do analizy statystyk serwisów WWW, udostępnianym przez firmę Google. Do głównych funkcji Google Analitics należą:

  • Generowanie około 80 rodzajów raportów związanych ze zbieraniem danych dotyczących ruchu internetowego, wskaźników konwersji i ROI
  • Możliwość tworzenia segmentów użytkowników według źródła ruchu lub zachowania w serwisie
  • Eksportowanie raportów w kilku formatach
  • Łatwe integrowanie konta z kontami AdWords

Ponieważ Internet stał się potężnym narzędziem reklamowym, wykształciły się takie systemy analityczne, które są w stanie zanotować prawie każdą czynność, jaką użytkownik wykonał na danej witrynie. Dzięki tym narzędziom można dowiedzieć się, ilu internautów zainteresowała nasza reklama na tyle, aby w nią kliknąć, a ilu z nich dzięki kliknięciu kupiło nasz produkt czy usługę.  Możliwe jest określanie profilu klientów, sprawdzanie działania różnych wariantów projektów marketingowych, aby znaleźć tę najskuteczniejszą.

Obecnie jesteśmy w stanie dokładnie określić, efektywność z jaką wydawana jest każda złotówka naszego budżetu reklamowego. Poznaj ogromne możliwości narzędzi analitycznych, korzystaj z nich, wyciągaj wnioski z otrzymanych danych. Po prostu zainwestuj w analitykę!

Korzyści płynące z poznania narzędzi analitycznych to między innymi:

  • Większa sprzedaż, przy takiej samej inwestycji w działania reklamowe
  • Dokładna wiedza na temat rezultatów jakie przynosi Twoja reklama
  • Poprawa wyników oglądalności Twojej strony internetowej
  • Poznanie swoich klientów i ich preferencji

Szkolenia i Audyty

Oferujemy indywidualne i zamknięte szkolenia i warsztaty dla firm dotyczące tematu marketingu internetowego. To temat, który nie jest wszystkim znamy, choć wiadomo o nim od dawna. Oferujemy szkolenia i warsztaty tym, którzy nie chcą wszystkich swoich działań oddawać zewnętrznym firmom, ale także dla tych, którzy po prostu chcą wiedzieć „jak to działa”. Nasze szkolenia dopasowywane są do potrzeb Twojej firmy, wspólnie dobieramy najodpowiedniejszy zakres tematyczny.

Nasze szkolenia pomagają poszerzyć Twoją wiedzę o następujące tematy:

  • Pozycjonowanie (SEO)
  • Płatne kampanie reklamowe (AdWords)
  • Promocja w mediach społecznościowych

Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych trenerów, dla których ważne jest aby dany temat był i został zrozumiały w teorii jak i w praktyce. Prowadzimy również Audyty stron www. Specjalizujemy się w audytach SEO, czyli optymalizacją strony i linków dochodzących do Twojej strony, kampanią AdWords oraz szeroko pojętą funkcjonalnością strony, Podczas audytu badamy i analizujemy Twój model biznesu, charakter oferty Twojej firmy.

Wspólnie z Tobą ustalamy Twoje cele biznesowe, wyzwania i obszary, które należy poprawić, dokonujemy precyzyjnej analizy w celu ustalenia potrzeb grupy docelowej. Po ustaleniu zakresu obszarów, które będą audytowane, ustalamy w jakiej formie przystąpimy do wdrożenia audytu. Przedstawiamy zarys strategii działań promocyjnych Twojej firmy i wdrażamy zmiany.

Pamiętaj, że audyt stron www pozwoli mocno odświeżyć Twój biznes, pozwoli na zdobycie szeregu informacji, które są niezbędne do stworzenia dedykowanej strategii. Każdy audyt odbywa się w ścisłej współpracy z Tobą. Już jednorazowy audyt i analiza Twojej strony www jest w stanie w dość krótkim czasie podnieść jej efektywność i pomóc w prowadzonych na niej działań marketingowych nawet o kilkaset procent.

Chcesz wiedzieć więcej? Interesują Cię nasze usługi?

Poznaj naszą ofertę! Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

TOP