FORGOT YOUR DETAILS?

Mailing - wsparcie działań marketingowych

Mailing to jednorazowy e-mail wysyłany do listy osób, w tym samym czasie. Mailing może być wykorzystany do rozsyłania informacji o nowościach (np. w Twojej ofercie), promocjach i innych okazjonalnych informacjach związanych z Twoją firmą, branżą czy nawet świętami. To jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamowych w internecie.

Mailing w zależności od tego co chcielibyśmy osiągnąć, ma na celu:

  • poinformowanie np. o danym produkcie i zachęceniu do jego kupienia;
  • przekonanie do marki;
  • zachęcenie do zapoznania się z innymi produktami oferowanymi przez daną firmę;
  • natychmiastową sprzedaż;
  • tzw. dosprzedaż dla klientów, którzy już coś u nas wcześniej kupili;
  • przekonanie klienta do pewnych idei czy też do nawiązania stałej współpracy.

Ze względu na jednorazowość mailingu, informacja w nim zawierana powinna mieć charakter krótkotrwały (czyli promocja do dnia.., koniec promocji itp.). Mailing charakteryzuje się dużą grafiką, małą ilością tekstu, przyciskiem namawiającym do danego działania np. „kup teraz”, „zapisz się”, „sprawdź” itp. Dobrze jest, gdy oprócz w/w przycisku dodamy element motywujący do działania np.: „Rabat -10 od ceny produkty”, „kupon promocyjny” (np. do wykorzystania w ciągu 30 dni), „darmowa dostaw”, itp.

Mailing wysyłany jest tylko do osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą. E-mail marketing nie ma nic wspólnego z masowa wysyłką maili na przypadkowe adresy. Baza kontaktów pozwala na precyzyjne stargetowanie mailingu tak, aby przekaz reklamowy trafił do osób faktycznie zainteresowanych danym produktem czy usługą.

Najważniejsze zalety mailingu

  • Trafność – poprzez ścisłe określenie docelowej grupy odbiorców
  • Oszczędność – koszt dotarcia do konkretnego odbiorcy jest wielokrotnie niższy niż w przypadku komunikacji papierowej
  • Szybkość działania – natychmiastowość – przesłanie wiadomości e-mail trwa sekundy
  • Mierzalność naszego działania – bo dokładnie wiemy ile wiadomości, do kogo i kiedy zostało wysłanych
  • Z mailingu korzystają małe jak również bardzo duże firmy/organizacje
  • Indywidualność – automatyczne wysyłanie spersonalizowanych wiadomości

Statystyka mailingowa w Polsce i na świecie

  • 6% to całkowita kwota wydana na reklamę cyfrową e-mail w 2012 roku
  • 65% – to procent posiadaczy smartfonów, którzy korzystają z nich do obsługi e-mail
  • 69% – tylu internautów korzysta codziennie z poczty elektronicznej
  • 71% – tylu średnio użytkowników poczty elektroniczne przegląda regularnie newslettery, na których otrzymywanie wyrazili zgodę
  • 120% – o tyle względem roku 2012 wzrosła popularność otwierania wiadomości e-mail na urządzeniach mobilnych w Polsce
  • 64% – tylu internatów twierdzi, że otwierają wiadomości e-mail ze względu na zawarty w nich temat wiadomości
  • 3,6 miliardów – tyle odnotowano istniejących skrzynek email w 2013 roku
  • 4,3 miliardy – do tej liczby ma wzrosnąć liczba skrzynek email w roku 2016
  • Według danych DMA zwrot z inwestycji w działania email marketingowe wynosi 2850%

Chcesz wiedzieć więcej? Interesują Cię nasze usługi?

Poznaj naszą ofertę! Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

TOP