FORGOT YOUR DETAILS?

Czym jest reklama Google?

System reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu GoogleAdSense. Najprościej definiując, to najszybsza i najskuteczniejsza forma promocji Twojej firmy w internecie

Korzyści z reklamy Adwords?

Reklama wyświetlana jest w określonej grupie użytkowników, po wywołaniu przez nich określonych słów lub fraz wpisywanych w pole wyszukiwania. Reklama wyświetlana jest najczęściej z boku wyników podstawowych, a przy dużej klikalności również na górze strony, ponad zwykłymi wynikami wyszukiwania.

Dzięki dostosowaniu wyświetlanych reklam do treści zapytania zadanego przez użytkownika sprawiamy, że taka reklama mocno wspiera proces poszukiwania informacji w zasobach internetu. Zaletą niepodważalną kampanii AdWords jest to, że 100 % budżetu przeznaczonego przez firmę na tego typu reklamę, przekłada się na zdobycie odwiedzających stronę firmy. Google AdWords daje możliwość ustalenia maksymalnych dziennych wydatków przeznaczonych na kampanię, co daje możliwość świadomego planowania kosztów. Należy jednak pamiętać, że minimalną sumę za klik wyznacza konkurencja.

Jak działamy?

Krok 1: Aby jak najlepiej zaplanować kampanię reklamową, chcemy najpierw poznać Twoją firmę oraz jej ofertę. Analizujemy również Twoją konkurencję i zbieramy dane potrzebne do przygotowania kampanii AdWords.

Krok 2: Teraz możemy przystąpić do planowania struktury kampanii oraz nadania jej pożądanego zarysu. Zawsze wspólnie z Tobą określamy optymalny budżet kampanii.

Krok 3: Po przedstawieniu propozycji kampanii, możemy przystąpić do dalszych działań, czyli tworzymy kampanię zgodnie z zaakceptowanym przez Ciebie planem. Czyli tworzymy poszczególne teksty reklam, grupy reklamowe, dobierając optymalne słowa kluczowe. Dodatkowo na tym poziomie działań możemy rozpocząć doprecyzowanie czasu wyświetlania reklamy, jak również pozycją, w której będzie ona najbardziej widoczna dla Twoich klientów.

Krok 3: Startujemy z kampanią AdWords na żywo. Reklama jest wyświetlana dla użytkowników i będzie działała do jej końca, a może to być koniec spowodowany np. wyczerpaniem budżetu jaki przeznaczyliśmy.

Krok 4: Kolejny krok ma na celu monitorowanie i optymalizację naszej kampanii reklamowej. Będziemy dążyli do osiągnięcia założonych celów biznesowych Twojej firmy. Sprawdzamy efekty działania kampanii i w razie potrzeby np. zmieniamy treści, słowa kluczowe. Dzięki optymalizacji kampanii Google AdWords wykluczymy puste kliknięcia, które nie przekładają się na zysk Twojej firmy.

Krok 5: Powierzona przez Ciebie kampania reklamowa jest pod naszą stałą opieką.

Chcesz wiedzieć więcej? Interesują Cię nasze usługi?

Poznaj naszą ofertę! Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

TOP