FORGOT YOUR DETAILS?

Google ad Grants działa na analogiczne zasadzie jak Google Ad Words, z tą różnicą, że są to darmowe budżety na reklamę w wyszukiwarce Google dla fundacji i stowarzyszeń. Organizacje, które pozytywnie przejdą proces kwalifikacji do programu grantowego otrzymują od Google miesięczny budżet w wysokości około 10 000 $ na reklamę w Internecie. Dzięki temu nie muszą one martwić się o pozyskanie dodatkowych środków na reklamę i promocję swojej działalności, a budżety, którymi dysponują, mogą z powodzeniem wykorzystać na realizację swoich celów statutowych.

Jak to działa?

Lokalna krakowska fundacja działająca na rzecz osób starszych skorzystała z naszej pomocy w przeprowadzeniu procedury kwalifikacji, pozyskania grantu i przeprowadzenia kampanii reklamowej. Dzięki temu informacja o działalności fundacji codziennie docierała do tysięcy odbiorców – użytkowników wyszukiwarki Google, którym bliski jest temat wsparcia dla seniorów.

Dzięki temu do fundacji trafili kolejni darczyńcy i wolontariusze, którzy aktualnie realizują zupełnie nowe projekty.

Google Grants to nie tylko odciążenie budżetu organizacji, ale też możliwość skupienia wokół niej szerszego grona osób, które czują potrzebę zaangażowania się i wsparcia jej działalności.

Chcesz wiedzieć więcej? Interesują Cię nasze usługi?

Poznaj naszą ofertę! Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

TOP