FORGOT YOUR DETAILS?

E-PR to nic innego jak pewien obszar Public Relations związany z prowadzeniem komunikacji w Internecie z uwzględnieniem jej uwarunkowań i specyfiki oraz wykorzystaniem właściwych dla tego środowiska narzędzi. PR internetowy jest jednym z najważniejszych narzędzi kreowania wizerunku marki w nowoczesnych mediach. E-PR pozwala firmie zaistnieć w świadomości potencjalnych konsumentów oraz skutecznie angażować klientów w działania marketingowe prowadzone w Internecie. Public Relations w sieci wymaga nie tylko znajomości specyfiki istniejących już mediów online, ale również narzędzi służących do tworzenia i zarządzania wizerunkiem w Internecie oraz monitorowania mediów i komunikacji z mediami.

PR internetowy prowadzony w oparciu o przemyślaną strategię budowania wizerunku marki w mediach, pozwala prowadzić spójną i angażująca komunikację z konsumentami online.

Do narzędzi E-PR należą między innymi: strona www, e-mail, fora, marketing szeptany, marketing polityczny, monitoring Internetu, pozycjonowanie stron (SEO, SEM), portale Społecznościowe (Social Media) YouTube, Facebook

Najważniejsze korzyści płynące z E-PR:

  • Przyspieszenie komunikacji
  • Interakcja pomiędzy Nadawcą i Odbiorcą
  • Szybka reakcja
  • Niskie koszty ( w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji)
  • Dotarcie do masowej grupy odbiorców
  • Mierzalność efektów komunikacji

Usługi z zakresu marketingu internetowego należą obecnie do jednych z najważniejszych elementów w działaniach promocyjnych prawie każdej firmy. W tej chwili Internet stał się głównym medium, za pomocą którego kontaktujemy się z potencjalnymi Klientami, w związku z tym efektywność E-PR jest niezaprzeczalna. Niektóre działania wchodzące w skład e-marketingu dadzą się zmierzyć za pomocą ogólnie dostępnych narzędzi, natomiast skuteczność innych możemy sprawdzić dokonując codziennych obserwacji, jak również samego wywiadu z Klientem. Jednak większość usług np. marketing szeptany, czy też pozycjonowanie strony przynosi efekty dopiero po dłuższym czasie np. po kilku miesiącach. Tutaj warto uzbroić się w cierpliwość, ponieważ często okazuje się, że otrzymane efekty mają długotrwały charakter i wspierają firmę.

Chcesz wiedzieć więcej? Interesują Cię nasze usługi?

Poznaj naszą ofertę! Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

TOP