Chcesz wypromować swoją markę? Zbudować pozytywny wizerunek produktów? Zdecyduj się na marketing szeptany. W Online Group przeprowadzimy profesjonalne działania marketingowe, dzięki którym dotrzesz do szerokiego grona klientów oraz zwiększysz sprzedaż.

Nasze produkty oraz usługi dostępne specjalnie dla Ciebie. Proponujemy rozwiązania szyte na miarę potrzeb, przy wykorzystaniu różnych kanałów promocji, dzięki którym osiągnięte zostaną zamierzone cele prowadzonych działań marketingowych.

Marketing szeptany to jedna z najintensywniej rozwijających się form promocji w ostatnich latach. Żyjemy w czasach, kiedy większości naszych decyzji zakupowych towarzyszą opinie i rekomendacje. Wchodzimy na blogi branżowe, odwiedzamy fora, portale społecznościowe, sprawdzamy komentarze. Zazwyczaj to te zebrane informacje decydują, gdzie i jakiego zakupu finalnie dokonamy. Reasumując, marketing szeptany to wsparcie w postaci pisania pozytywnych opinii i komentarzy.

Należy jednak odróżnić marketing szeptany prowadzony w sposób profesjonalny od działań spamerskich, postrzeganych negatywnie przez użytkowników Internetu. Wyróżnić należy zasady pisania opinii, którymi trzeba kierować się podczas przekazywania informacji na forach internetowych.

Zadaniem marketingu szeptanego jest przekazanie promowanej treści, w trakcie dyskusji prowadzonej w Internecie. Może być prowadzony w sposób jawny, gdy komentarze są dodawane przez ambasadora marki oraz w sposób niejawny z różnych kont użytkowników, które często tworzone są wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia marketingu szeptanego.

Z pewnością nieraz przed zakupem danego produktu lub wyborem usługi zapoznawałeś się z opiniami zawartymi na forach, blogach, serwisach internetowych. Dzięki marketingowi szeptanemu i dodaniu opinii dotrzesz z ofertą Twojej firmy do nowych klientów.

W Online Group Kraków przeprowadzimy dla Ciebie kampanie marketingową! Przekonaj klienta do swojej usługi bądź produktu. Jako doświadczona agencja proponujemy Ci różnorodne rozwiązania: pozycjonowanie stron, social media, kampanie mailingowe oraz marketing szeptany, czyli pisanie opinii – pozytywnych opinii na temat Twojej marki.

 

Cele marketingu internetowego:

-promowanie produktu w Internecie, zbudowanie pozytywnego wizerunku produktu, wywołanie pozytywnej reakcji u klienta,

-celowe prowokowanie wywołania dyskusji na temat produktu bądź usługi, monitorowanie przebiegu dyskusji oraz udział w niej, w celu przedstawienia zalet marki,

-wyjaśnianie wątpliwości, problemów, przez co u klienta wywoływane jest poczucie opieki.

 

Kodeks marketingu szeptanego

Wiele osób kojarzy marketing szeptany jako bardzo nachalną reklamę, komentarze dodawane na nie tematycznych forach, w oderwaniu od dyskusji. W rzeczywistości jest zupełnie inaczej.

Przeprowadzenie marketingu szeptanego wymaga posiadania stosownej wiedzy, aby komentarze tworzyły nieoderwalną część dyskusji, były naturalne. Nie należy w każdym z komentarzy dodawać linków, a jeśli już jest zamieszczany powinien prowadzić bezpośrednio do danego produktu, a nie strony głównej firmy.

Najlepiej jest umieszczać komentarze na już rozpoczętych dyskusja, trzeba unikać zakładania nowych wątków wyłącznie w celu zareklamowania produktu lub usługi. Posty powinny być dodawane w odpowiednim dziale i tematyce dyskusji. Oczywiście nie można mówić o skutecznym marketingu szeptanym, jeśli post dotyczący kliniki medycyny estetycznej umieszczony zostanie na stronie związanej z motoryzacją.

Nie wolno wprowadzać w błąd co do cech produktu oraz usługi. Wyobraźmy sobie sytuację, w której na forum poruszana jest problematyka małej łazienki i trudności w doborze wyposażenia. Co więcej, osoba zakładająca wątek podała dokładne wymiary łazienki. W trakcie dyskusji pojawia się komentarz wyglądający bardzo naturalnie, zawierający link do konkretnego modelu wanny. Problem w tym, że owa wanna ma wymiary większe od podanych wymiarów łazienki. To tylko jeden z przykładów nieprawidłowo przeprowadzonego marketingu szeptanego.

Dlaczego marketing szeptany?

Najtańsza forma reklamy

Marketing szeptany polega na dodawaniu opinii o produktach i usługach np. na forach internetowych.

Budowanie pozytywnego
wizerunku

Pisanie opinii ma na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku Twojej firmy i zdobycie zaufania klientów.

Klienci z rekomendacji

Konsumenci bardzo często przed zakupem pytają o rekomendacje znajomych oraz poszukują informacji w Internecie na temat danego produktu.

9 na 10 zakupów
poprzedzonych jest opiniami

Internet zdominował świat. Przed dokonaniem zakupu wiele osób chce się upewnić, że dokonuje dobrego wyboru. Właśnie dlatego marketing szeptany odgrywa tak istotną rolę przy promocji Twojej firmy.

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

300
Kampanii AdWords
500
Klientów
500
Słów w top 5
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION