Nasze produkty oraz usługi dostępne
specjalnie dla Ciebie

Google Ads (dawniej Google AdWords) to cały system reklamowy Google. Działa nieprzerwanie od 2000 roku i daje coraz więcej możliwości do przeprowadzania dedykowanych kampanii reklamowych dopasowanych do potrzeb Klienta. Nowoczesny marketing opiera się w dużej mierze właśnie o wybrane elementy z programu Google Ads ( Google Adwords).

Dlaczego Google Ads (AdWords)?

Możemy dowolnie konfigurować kampanie, dobierać  cele, zasięgi – dopasowywać parametry do potrzeb i możliwości Klienta.

Płatność za reklamy Google Ads (Google AdWords) jest zawsze uzależniona od wyników. Nie ma określonych minimalnych budżetów reklamowych – dlatego też jest to reklama w zasadzie dla każdej firmy potrzebującej wsparcia w Internecie  (Czyli dla każdej firmy J ).

Wyniki kampanii są bardzo wymierne . Dysponujemy narzędziami do analizy i optymalizacji kampanii. Klient zawsze wie jakie korzyści osiągnął, ilu nowy klientów zyskał, ilu do niego powróciło.  Widać doskonale czy kampania jest dobrze targetowana, czy dociera do dobrej grupy docelowej, w odpowiednim czasie i miejscu.  Które słowa kluczowe działają najlepiej. Możemy śledzić wiele skomplikowanych parametrów.

Popularność – Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Korzysta z niej 42% całej populacji Ziemi!  Z serwisu Youtube korzysta 1,9 miliarda osób.

Precyzyjne projektowanie kampanii  Google Ads jest możliwe ze względu na wiele parametrów. Zakładając określone cele możemy wybrać odpowiedni dla Klienta typ kampanii. I kierować tą kampanię do określonej grupy osób. Google dają nam możliwość wyboru kierowania reklam poprzez:

– Wybór odpowiedniego odbiorcy (dane demograficzne, zainteresowania, zamiary, upodobania, zachowania w sieci)

– Wybór ze względu na treść strony (tematyka, miejsce docelowe, słowa kluczowe)

– Wybór ze względu na urządzenia (komputery, urządzenia mobilne, tablety, telewizory, urządzenia z odpowiednim systemem – IOS, Android)

Wszystkie kampanie Google Ads ( Google Adwords) mają na celu podniesienie sprzedaży, podniesienie świadomości marki czy produktu.  Wspólnie z Klientem wybieramy te narzędzia, które będą najlepiej służyły interesom  Klienta. Które pozwolą na najkorzystniejsze zaprezentowanie Jego Firmy, produktów lub usług. Każda kampania Google  jest na bieżąco obserwowana, analizowana i  optymalizowana, tak, aby przyniosła Klientowi jak najwięcej korzyści. Mierzymy konwersje, podnosimy zasięgi, tniemy koszty.

 

Typy reklamy Google AdWords (AdWords)

Elementami tworzonych przez nas dedykowanych  kampanii Google –  narzędziami GoogleAds  (Google Adwords) są:

Posiadamy status Google Partner

Nasza agencja może się pochwalić certyfikatem Google Partner. Dzięki temu usługi dla naszych Klientów świadczą prawdziwi specjaliści.

Terenem działania obejmujemy  oczywiście nie tylko Kraków.  Internet umożliwia nam obsłużenie Klientów z całego świata. Prowadzimy kampanie dla Klietów z USA, Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Dlatego bardzo ważnym elementem współpracy pomiędzy naszą agencją a naszymi Klientami – jest wypełnienie Briefa.  Jest to dokument, w którym zawarte są szczegółowe informacje dotyczące promowanej  firmy:  założeń do ustawień kampanii Google Ads (Google Adwords) grupy docelowej, zasięgu reklam, oraz celów.

Jednakże Kraków i okolice to miejsca, skąd pochodzi większość naszych Klientów. To dlatego, że bezpośredni kontakt z naszymi Klientami jest nie do przecenienia . W trakcie rozmowy często dowiadujemy się o kluczowych sprawach. Cenimy  bardzo  rozmowy z Wami!

laptop-google-partner

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

logo-brand-creator-2
logo-karcher-2
logo-karcher
logo-brand-creator
logo-profi
logo-wisla-krakow
ikona-maile
ikona-kontakt-klient
ikona-statystyki

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION