
Jak przekazać dostęp do Google Tag Managera?
Logujemy się na stronie: https://tagmanager.google.com/ Po zalogowaniu się, po prawej stronie wyszukujemy „kontener” (nazwę nadaną dla strony www w Google Tag Manager) do...
Logujemy się na stronie: https://tagmanager.google.com/ Po zalogowaniu się, po prawej stronie wyszukujemy „kontener” (nazwę nadaną dla strony www w Google Tag Manager) do...
Duplicate content to bardzo istotny czynnik wpływający na pozycjonowanie strony internetowej. Wiele osób jednak nie zdaje sobie sprawę z tego, do czego może on...
Odpowiednio zoptymalizowana kampania Google Ads dociera do osób zainteresowanych daną usługą lub danym produktem. Taka reklama również może zwiększyć sprzedaż, ruch na stronie i...
Rodzaj platformy e-commerce jest niezwykle istotny przy prowadzeniu własnej działalności internetowej. Zanim jeszcze się rozpocznie prowadzenie takiego biznesu, warto przyjrzeć się bliżej wszystkim możliwością,...
Reklamy na Instagramie są bardzo atrakcyjne – zajmują całą powierzchnię ekranu urządzenia mobilnego i tym samym skutecznie zwracają uwagę użytkownika na treść marketingową. Jak...
Dane strukturalne, czyli structural data, to pewne dodatkowe informacje, jakie można udostępnić robotom Google. Dzięki nim wyszukiwarka może zaprezentować więcej niż tylko link do...