Prowadzisz blog, firmową witrynę, sklep internetowy? Twoja pozycja w Google znajduje się na końcu wyszukiwań? Marketing, kampanie w social mediach (np. facebook) nie przynoszą oczekiwanych efektów? Pozycjonowanie stron Kraków jest jedną z naszych domen. Zaufało nam już wiele firm. Zobacz, na czym polega SEO i zleć nam pozycjonowanie Twojej strony.

Pozycjonowanie stron Kraków

Pozycjonowanie stron SEO

Pozycjonowanie stron internetowych to działania, które mają na celu zwiększenie widoczności witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Innymi słowy, są to działania, które mają na celu ukazanie Twojej strony internetowej na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google. Walka o wysokie pozycje w wyszukiwaniach toczona jest przez właścicieli firmowych stron internetowych, sklepów internetowych, blogów, portali tematycznych.

Stronę warto pozycjonować przynajmniej z kilku powodów. Przede wszystkim należy zauważyć, że internauci przeglądając wyniki wyszukiwania najczęściej ograniczają się do przejrzenia pierwszych dwóch bądź trzech stron, a część z nich przegląda wyłącznie kilka pierwszych pozycji. Po wpisaniu do wyszukiwarki określonego hasła np. klinika medycyny estetycznej, wyświetlana jest lista stron internetowych – to właśnie te strony wyszukiwarka uznała za najlepiej pasujące do wpisanego hasła. Wbrew pozorom ranking nie jest ustalany według popularności danej strony, a pozycjonowanie pozwala osiągnąć witrynom lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie można podzielić na pozycjonowanie lokalne oraz globalne. Pozycjonowanie lokalne to takie, które prowadzi do uzyskania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, ale dla użytkowników z danego regionu np. miasta Kraków, województwa małopolskiego. Natomiast  pozycjonowanie globalne i pozycjonowanie lokalne różni zakres działania – w przypadku globalnego promowana witryna wyświetlana jest w całym kraju i nie ma znaczenia region, z którego wyszukuje użytkownik. Warto podkreślić, że pozycjonowanie lokalne najlepiej sprawdzi się w przypadku małych i średnich firm, które nie prowadzą działalności internetowej. Natomiast w pozycjonowanie globalne powinny zainwestować firmy, które prowadzą działalność na szerszą skalę np. sklep internetowy.

W Online Group Kraków pomagamy wejść na szczyt wyników naturalnych w Google. Pozycjonowanie Kraków tylko u nas! Oferujemy skuteczne pozycjonowanie, posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie.

 

Budowa wyszukiwań Google

Wyniki wyszukiwań można podzielić na dwa rodzaje – pierwsze z nich to wyniki płatne (należą do programu Google Ads, wcześniej Google Ad Words), a drugie są naturalnymi/organicznymi wynikami wyszukiwań. Wyniki płatne jest bardzo łatwo odróżnić od pozostałych wyników, ponieważ zaznaczone są znakiem „reklama”. Najczęściej na pierwszej stronie znaleźć można dziesięć wyników wyszukiwań naturalnych, choć liczba ta może się zmieniać, uzależniona jest m.in. od zapytań użytkownika.

Na wyniki wyszukiwań ma wpływ wiele czynników, które podzielić można na dwie grupy:

– związane z treścią na stronie oraz jej działaniem np. ilość unikalnych treści, szybkość ładowania strony;

– związane z popularnością strony np. obecność w mediach społecznościowych.

Na czym polega SEO?

Dzięki pozycjonowaniu stron internetowych znajdziesz się wyżej w wynikach wyszukiwań Google. SEO to wszelkie działania, które składają się na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwań strony internetowej. Jakie czynniki mają wpływ na wyniki wyszukiwań? Tak jak już wspominaliśmy, omawiając budowę wyszukiwań Google, działania, które składają się na proces pozycjonowania stron to m.in.:

– optymalizacja kodu HTML strony, usprawnienie jej funkcjonowania pod względem technicznym;

– zdobywanie linków ze stron internetowych;

– przygotowanie oraz optymalizacja unikalnych treść poprzez np. dodanie nagłówków, słów kluczowych.

Wyniki pozycjonowania stron internetowych nie są widoczne od razu i trzeba na nie poczekać. Natomiast w przypadku oczekiwania natychmiastowych efektów warto rozważyć wybór płatnych reklam – Google Ads (wcześniej adwords). Należy zaznaczyć, że najlepsze rezultaty przyniesie wdrożenie obu rozwiązań, a także innych działań marketingowych. Podkreślamy, że ważne jest prowadzenie działań przemyślanych.

Proces pozycjonowania stron internetowych

– słowa kluczowe: pozycjonowanie strony internetowej wymaga dobrania fraz kluczowych. Co ważne słowa kluczowe należy dobrać tak, aby odpowiadały oczekiwaniom użytkowników;

– audyt SEO: analiza pozwoli na opracowanie dokładnego planu dalszego działania;

– budowa contentu: treści powinny być odpowiednio zoptymalizowane, nasycone wyrażeniami kluczowymi, a także atrakcyjne dla użytkownika;

– link building: polega na budowaniu profilu linkowego. Należy zaznaczyć, że pozycjonowanie wymaga podjęcia nie tylko działań na stronie, ale również poza nią;

– monitorowanie działań oraz wdrażanie koniecznych zmian.

Pozycjonowanie prowadzi do zwiększenia widoczności Twojej witryny, uzyskasz lepszą pozycję w wyszukiwarce Google. To jednak nie jedyne efekty SEO. Rezultaty działań są o wiele szersze, przekładają się na zwiększenie rozpoznawalności firmy, a co za tym idzie na osiągnięcie lepszych wyników biznesowych. To dwie najważniejsze przyczyny, dla których warto rozważyć wdrożenie działań SEO. Wielu przedsiębiorców doskonale rozumie, jak ważne są działania SEO dla rozwoju biznesu. Warto zlecić przeprowadzenie ich profesjonalistom. Należy mieć na względzie, że na SEO składa się wiele różnych działań, które muszą być prowadzone zgodnie z założeniami, przygotowanymi na podstawie audytu, ale również monitorowane, aby na bieżąco reagować oraz utrzymywać tą samą pozycję w wyszukiwaniach.

pozycjonowanie-strony-w-wyszukiwarkach

Zalety pozycjonowania?

Jeśli Twoja strona jest już dostępna w Internecie z pewnością zauważyłeś, że trafia na nią ograniczona liczba klientów, najczęściej z polecania. To moment, w którym warto zastanowić się, jak zwiększyć swoją widoczność w sieci. Na pewno zdajesz sobie sprawę z faktu, że użytkownicy Internetu poszukując danego produktu lub usługi wpisują określone hasła w wyszukiwarkę Google. Gdy oferta Twojej firmy nie znajduje się w TOP 10, a dopiero na kolejnych stronach wyników wyszukiwań, istnieje mała szansa, że internauta na nią trafi.

Pozycjonowanie stron internetowych niesie ze sobą wiele korzyści.

ikona-maile

Brak kosztów kliknięcia w link

ikona-statystyki

Większy ruch na stronie

ikona-kontakt-klient

Pozytywny wizerunek firmy

Oczywiście pozycjonowanie stron internetowych i uzyskanie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwań Google to ogromna szansa na pozyskanie nowych klientów – Twoja oferta dotrze do większej liczby osób, zbudujesz wizerunek firmy. Dla nas – Online Group Kraków pozycjonowanie stron Kraków to jeden z ważnych obszarów działalności.

Mity na temat SEO

Wokół pozycjonowania narosło wiele mitów – nieprawdziwych informacji, które są powielane. Nasza agencja SEO wyjaśnia je wątpliwości. W Online Group Kraków cenimy sobie skuteczność i profesjonalizm prowadzonych działań SEO.

Przede wszystkim pozycja strony w wynikach wyszukiwania może dynamicznie się zmieniać, chociażby dlatego, że konkurencja również prowadzi działania mające na celu poprawę pozycji strony w wyszukiwaniach, również samo Google wprowadza zmiany w algorytmie. Raz przeprowadzona kampania nie oznacza, że osiągnięta jest stała pozycja stron internetowych. Należy podkreślić, że pozycjonowanie nie jest czynnością o charakterze jednorazowym.

Nie istnieje jeden plan działań, według którego należy postępować, aby osiągnąć skuteczne efekty działań SEO. W związku z tym niezwykle ważne jest bieżące monitorowanie prowadzonych działań SEO – w końcu poza pracownikami Google nikt nie posiada pełnej wiedzy na temat funkcjonowania algorytmów Google.

Pozycjonowanie Kraków – zbuduj pozytywny wizerunek swojej firmy oraz poszerz grono klientów

W Internecie tkwi ogromny potencjał i możliwości rozwoju. To jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji. Marketing internetowy należy jednak prowadzić w sposób regularny i z dużym zaangażowaniem, dzięki czemu działania przyniosą zamierzone efekty. Budowa pozytywnego wizerunku firmy oraz zaangażowanej społeczności wokół marki nie jest zadaniem prostym. W tym zakresie nieocenioną rolę odgrywają media społecznościowe, za pośrednictwem których można stworzyć stałe relacje z klientami.

Online Group Kraków – dlaczego my?

  • Ponad 500 słów kluczowych w Top10;
  • Bezpieczne techniki pozycjonowania;
  • Doradztwo w wyborze słów kluczowych;
  • Wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu.

 

Pozycjonowanie stron Kraków, pozycjonowanie sklepów internetowych, stron internetowych, lokalne pozycjonowanie, prowadzenie kampanii marketingowych, content marketing to działania, które prowadzimy dla naszych klientów. Projektujemy także strony internetowe. Online Group Kraków – pozycjonowanie stron Kraków i nie tylko! Zachęcamy do kontaktu, zapoznania się z informacjami o świadczonych usługach oraz współpracy.

Jeśli chcesz dotrzeć do szerszego grona klientów, zwiększyć ruch na Twojej stronie, planujesz rozwój, wykorzystując działania zorganizowane oraz długofalowe – działania SEO są właśnie dla Ciebie. My zajmiemy się wypromowanie Twojej firmy w Internecie, a Ty będziesz mógł skupić się na prowadzeniu działalności. Poza działaniami SEO wdrożymy również inne kampanie, wykorzystując różnorodne kanały promocji.

Agencja SEO Kraków – dlaczego my?

ikona-najtansza-forma-reklamy

Ponad 500 słów
kluczowych w Top10

ikona-budowanie-pozytywnego

Bezpieczne techniki
pozycjonowania

ikona-klienci-z-rekomendacji

Doradztwo w wyborze
słów kluczowych

ikona-9-na-10 zakupow

Wieloletnie doświadczenie
w pozycjonowaniu

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

logo-brand-creator-2
logo-karcher-2
logo-karcher
logo-brand-creator
logo-profi
logo-wisla-krakow
ikona-maile
ikona-kontakt-klient
ikona-statystyki

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION