Czy Twoja Firma posiada już swój wpis w Google Moja Firma? To wizytówka firmy w  Google Maps. Pojawia się w wyszukiwarce Google po wpisaniu nazwy firmy lub słowa kluczowego związanego z branżą. Szczególnie przydatna dla lokalnych przedsiębiorstw. Z pewnością wiele razy korzystałeś z Google Maps kiedy nie wiedziałeś jak dojechać do celu. Jest to szczególnie pomocne szczególnie w większych miastach takich jak Warszawa czy Kraków. Jednak  Mapy Google to nie tylko nawigacja. Są ważne dla wielu lokalnych przedsiębiorców zarówno w dużych aglomeracjach, ale i poza nimi.

 

Informacje

Google umożliwiają firmom założenie wizytówki firmowej.  W tej wizytówce pojawia się  logotyp, opis działalności firmy, godziny działania, zdjęcia, transport publiczny, jakim klienci mogą do Ciebie dojechać. Jest to również miejsce, w którym można informować Klientów o wszelkich nowościach  i wydarzeniach firmowych. Żyjąca wizytówka, stale aktualizowana, uzupełniana o bieżące informacje jest wartością nie tylko dla użytkowników Google Maps, ale również dla każdej firmy. Jest to świetna reklama informująca o aktualnej ofercie, ułatwiająca klientom skontaktowanie się z Twoją firmą, wykonanie telefonu, odnalezienie Twojej strony www.

Dobrze uzupełniona, często odwiedzana, aktywnie działająca wizytówka w Google pojawia się nie tylko po wpisaniu nazwy firmy. Pozwala ona również na odnalezienie Twojej firmy przez potencjalnych  nowych klientów. Taka wizytówka będzie pojawiać się również na wyszukiwania związane ze słowem kluczowym i nazwą miejscowości Np. smoczki Kraków, hurt soli Wieliczka, cyrk Warszawa czy reklama Kraków. Firmy posiadające wizytówkę w Google są 2 razy częściej uważane za godne zaufania, niż te, których w Google Maps nie widać.

mapy-google

Interakcje

Mapy Google są szczególnie ważne, kiedy Twoją firmę odwiedzają klienci, kiedy firma działa lokalnie. Klienci mogą wstawić zdjęcia związane z wizytą w Twojej Firmie, mają  również  możliwość podzielenia się wrażeniami z tej wizyty z innymi użytkownikami Google. Zakładając wizytówkę firmy – mamy możliwość wejścia w interakcje z klientami. Możemy wysłuchać opinii oraz na nie  odpowiedzieć. Opinie w  Google Maps są  istotnym elementem kreowania wizerunku firmy.

Statystyki

Wizytówka Google Maps pozwala na śledzenie statystyk dotyczących Twojej Firmy. Dowiesz się,  ile osób wyszukiwało Twoją Firmę, ile osób skorzystało ze wskazówek dojazdu, ilu osobom Google ułatwiło wykonanie telefonu do Ciebie. Wizytówka Google jest więc optymalnym  narzędziem do zarządzania wizerunkiem firmy w mapach i wyszukiwarce Google. Dla naszych Klientów przygotowujemy i aktualizujemy wizytówki Google Maps.

Co przygotować:

  • Dokładne dane teleadresowe Twojej firmy;
  • Logotyp;
  • Zdjęcia wejścia do budynku z widocznym szyldem firmy (ostatnio wymagane przez Google Maps);
  • Godziny otwarcia;
  • Opis działalności firmy;
  • Adres strony internetowej.
mapy-google

Dlaczego warto?

  • Lokalizacja firmy będzie zaznaczona pinezką;
  • Łatwość wyznaczenia trasy dojazdu w Mapy Google;
  • Ułatwienie kontaktu z firmą;
  • Ułatwienie lokalnego wyszukiwania firmy po słowach kluczowych;
  • Możliwość dodania opinii i gwiazdek  przez klientów;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku;
  • Łatwość w zarządzaniu informacjami dotyczącymi Twojej Firmy.

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

logo-brand-creator-2
logo-karcher-2
logo-karcher
logo-brand-creator
logo-profi
logo-wisla-krakow
ikona-maile
ikona-kontakt-klient
ikona-statystyki

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION