Cechy i korzyści?

Social Media, czyli media społecznościowe. To działania, których celem jest rozbudowa relacji online z klientem. Najpopularniejsze portale społecznościowe w Polsce to: Facebook, Google+, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to szansa na zaistnienie firmy w Internecie oraz pełną komunikację z klientami.

Sam Facebook to ok. 1,5 miliarda aktywnych użytkowników, z czego 12,5 miliona to użytkownicy z Polski. Konto na Facebooku obecnie jest równie ważne jak kiedyś szyld, później telefon, strona www czy wypozycjonowana strona.

statystyki-z-google-analytics

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

logo-brand-creator-2
logo-karcher-2
logo-karcher
logo-brand-creator
logo-profi
logo-wisla-krakow
ikona-maile
ikona-kontakt-klient
ikona-statystyki

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION