Dlaczego warto promować nieruchomości w sieci?

W obecnych czasach internet ma ogromny wpływ na życie każdego człowieka. Sieć umożliwia łatwy i szybki kontakt z drugim człowiekiem, ale także i zakupy czy rozrywkę. Dziś już niemal każda dziedzina życia posiada swój wirtualny odpowiednik. Podobnie sprawy się mają w przypadku poszukiwań nieruchomości.

Musisz być w Internecie

Utarło się stwierdzenie, że jeśli czegoś nie ma w Internecie, to oznacza, że nie istnieje. W dzisiejszych czasach tyczy się to również rynku nieruchomości. Według statystyk, nawet ponad 75% Polaków, którzy poszukują mieszkania bądź domu do zakupu lub wynajęcia, korzysta przede wszystkim z Internetu.

Wyszukiwanie mieszkań czy domów w sieci jest bardzo szybkie i łatwe – siedząc wygodnie na kanapie czy przy biurku można przejrzeć nawet setki ofert ze szczegółowymi zdjęciami i planami lokali. Właśnie dzięki tej możliwości osoby, które przekraczają próg agencji nieruchomości zwykle doskonale wiedzą gdzie i za ile chcą kupić nieruchomość. Wiele osób ma upatrzone nawet konkretne lokale, które chce obejrzeć. Dlatego też agencje i pośrednicy nieruchomości powinni działać również w Internecie. 

Dlaczego reklama internetowa jest lepsza od tradycyjnej?

Zarówno reklama mieszkań internetowa, jak i tradycyjna muszą spełniać pewne funkcje – informacyjną, przekonującą i przypominającą. Jednak formy te są realizowane za pomocą innych metod oraz narzędzi.

  • reklama tradycyjna

Przykładowo – reklama tradycyjna, czyli na przykład w lokalnej prasie (a także w telewizji, radiu, na billboardzie czy ulotkach) nie daje dużego pola do popisu. Zwykle nie mamy zbyt wiele kontroli nad taką kampanią – przeważnie można wybrać to, jak wizualnie powinna wygrać, jaką ma mieć treść, a czasami również i to, na której stronie ma się znajdować. Koszt kampanii należy zaplanować nim zostanie uruchomiona i należy także wcześniej oszacować jej przyszłe efekty. Takiej kampanii nie można zatrzymać, więc można się narazić na straty. Nie ma również żadnej kontroli nad tym, ile osób oraz jakie osoby ją zobaczą. Na wydrukowanej reklamie nie można niczego usunąć lub zmienić w razie błędu. A jeśli decydujemy się skorzystać z kilku form reklamy nie jesteśmy w stanie określić, która w naszym przypadku sprawdza się najlepiej. Ponadto comiesięczne koszty są zwykle dość wysokie. 

  • reklama internetowa

Natomiast reklama internetowa to wyjątkowy przekaz, na który odbiorcy mogą reagować. Właśnie w sieci to użytkownik sam wybiera z jakimi reklamami chce się bardziej zapoznać – w odróżnieniu od reklam tradycyjnych, na które nie ma żadnego wpływu. Pojawiają się bez względu na to, czy nas interesują. Ponadto reklama w sieci często jest rozliczana wyłącznie za efekty (tak jest w przypadku Google Ads), czyli za ilość wejść na stronę, wypełnionych formularzy kontaktowych itd. Emisja takich reklam jest zwykle darmowa. Można również mierzyć jej efekt – wiadomo dokładnie ile osób ją widziało, ile postanowiło zapoznać się ze szczegółami, a ile ostatecznie skorzystało z oferty. W przypadku, gdy kampania nas nie zadowala można zmienić pewne szczegóły lub całkowicie ją wstrzymać. Istnieje również możliwość kierowania przekazu do konkretnych odbiorców, którzy mogą być zainteresowani daną ofertą. Ogromną zaletą reklamy w internecie jest jej cena – jest dość niska, więc mogą pozwolić sobie na nią nie tylko duże firmy, ale również i te średnie oraz małe.

 

Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

statystyki Czytaj więcej
Co to jest remarketing?

Remarketing jest to sposób kierowania przekazu marketingowego do użytkowników, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie danym produktem lub usługą. Oznacza to, że użytkowników był już kiedyś...

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski