Kompleksowa obsługa marketingowa developerów

Wizerunek firmy, wykreowany w Internecie, przekłada się na postrzeganie firmy w rzeczywistości i ma bezpośrednie odbicie w sprzedaży, wpływając na sukces przedsięwzięcia. W Online Group Kraków zadbamy nie tylko o Twój wizerunek w sieci, ale zajmiemy się kompleksową obsługą marketingową, wykorzystując w trakcie jej realizacji różnorodne narzędzia, umożliwiające dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów.

Specjalizujemy się w przeprowadzaniu kampanii branżowych, zajmujemy się kompleksową obsługą marketingową developerów. Obecnie wyróżnienie się na rynku nieruchomości i zdobycie klientów jest nie lada wyzwaniem. Rozumiejąc wymagania tejże specyficznej branży proponujemy rozwiązania szyte na miarę potrzeb. Nasza obsługa marketingowa dewelopera obejmuje szereg działań, na które składa się m.in. reklama mieszkań. Zakres tych działań jest dokładnie omawiany z klientem. Skorzystanie z naszych usług wiąże się z szeregiem korzyści. Rynek nieruchomości rządzi się swoimi prawami. Wieloletnie doświadczenie, które zdobyliśmy, pozwala nam skutecznie realizować strategie marketingowe nieruchomości, dzięki czemu wypromujemy markę, a jako developer osiągniesz zamierzone cele biznesowe.

Jak sprzedać mieszkanie skutecznie i szybko? Aby podpisać akt notarialny z osobą zainteresowaną zakupem mieszkania trzeba wcześniej stworzyć ciekawą oraz interesującą ofertę, a także dotrzeć z nią do grupy docelowej, czyli potencjalnych klientów. To ostatnie zadanie okazuje się najtrudniejsze, szczególnie jeśli nie posiadasz wystarczającej wiedzy na temat marketingu internetowego. Wbrew pozorom nieprzemyślane działania, podejmowane bez z góry założonego planu, nie przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, a efekt może być zupełnie inny. Obecnie nie wystarczy czekać, aż klienci zainteresowani zakupem nieruchomości pojawią się sami. Zobacz, jakie działania warto podjąć, aby wyjść z ofertą do klientów oraz sprawdź, co możemy Ci zaproponować.

mezczyzna-uklada-dom-z-klockow

Przygotujemy plan marketingowy zgodny ze strategią Twojej firmy

Działania marketingowe muszą być zgodne z kierunkiem obranej strategii działania firmy. Dlatego przed wdrożeniem konkretnych rozwiązań dokładnie przeanalizujemy Twoją pozycję na rynku oraz zaproponujemy te rozwiązania, który mogą przynieść najwięcej korzyści. Nasze działania pozwolą Ci dotrzeć do klientów, którzy jeszcze do niedawna w ogóle nie wiedzieli o Twojej ofercie. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na ogromne możliwości rozwoju, jakie niesie ze sobą Internet oraz media społecznościowe, których liczba użytkowników rośnie z dnia na dzień.

Pakiet korzyści dla naszych klientów

Sprzedaż mieszkań nie jest zadaniem prostym. Ogłoszenia, reklamy, media, atrakcyjna wartość mieszkania nie dają gwarancji powodzenia inwestycji. Sfinalizowanie transakcji, czyli doprowadzenie do sprzedaży lokalu, okraszone jest wieloma trudnościami.

W ramach oferowanego pakietu korzyści:

  • przygotujemy i zrealizujemy skuteczną kampanię reklamową;
  • wypromujemy Twoją inwestycję;
  • dotrzemy do docelowego grona potencjalnych klientów;
  • zapewnimy bezpieczeństwo podejmowanych działań.

Wszystkie działania podejmowane będą w ramach uzgodnionego budżetu, który zamierzasz przeznaczyć na działania marketingowe. Nie musisz obawiać się, że zaskoczy Cię cena za usługę.

W Online Group specjalizujemy się w:

Kampanie w social mediach

Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest to platformy, z których codziennie korzystają tysiące użytkowników. Trudno wyobrazić sobie lepszy kanał promocji. Dotarcie do potencjalnych klientów nie jest jednak tak proste, jak mogłoby się wydawać. Stworzenie firmowych profili i zachęcenie użytkowników do ich odwiedzania jest poważnym przedsięwzięciem. Przede wszystkim należy zadbać o profesjonalizm prowadzonych działań. Zdobyte doświadczenie pozwala nam sprawnie poruszać się po mediach społecznościowych oraz przygotowywać ciekawe, nieszablonowe oraz przyciągające uwagę wpisy.

Poszukując informacji w Internecie na temat social mediów spotkać można wiele mitów, mających niewiele wspólnego z rzeczywistością, szczególnie odnoszących się do Facebooka. Wbrew pozorom Facebook nie jest światem wyłącznie osób młodych, a z roku na rok rośnie liczba użytkowników 35+. Za pośrednictwem Facebooka można trafić z ofertą do wielu osób, które ukończyły studia, zakładają rodziny oraz poszukują ofert zakupu mieszkań, domów. Należy także zauważyć, że Facebook poza kontami prywatnymi umożliwia zakładanie tzw. fanpage’ów, które służą do promowania marki. Natomiast zbudowanie fanpage wymaga zarówno czasu, jak i zaangażowania. Dzięki systematycznym działaniom liczba osób śledzących profil, zainteresowanych ofertą, stale się będzie poszerzać.

Stworzenie fanpage i budowa wizerunku marki to wyzwanie, nie wystarczy publikacja kilku postów, zdjęć, fotografii w tle. Ważne jest przygotowanie kompletnej strategii, która będzie realizowana krok po kroku, a wraz z kolejnymi etapami budowy fanpage rosła będzie także liczba użytkowników. Jednym z często popełnianych błędów podczas prowadzenia strony na Facebooku jest usuwanie negatywnych komentarzy lub udzielanie złośliwych odpowiedzi użytkownikom. W ten sposób nie da się zbudować zaufania do firmy. Natomiast warto odpowiadać na komentarze w taki sposób, aby odwrócić uwagę od wad, a skupić się na zaletach, uspokajając niezadowolonego klienta.

Fanpage daje wiele możliwości m.in. na:

  • zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy np. poprzez komunikację z użytkownikami;
  • bieżącą publikację aktualności, związanych z postępami prowadzonych prac;
  • wzbudzenie zainteresowania dot. inwestycji wśród użytkowników;
  • modyfikację prowadzonych działań, dzięki uzyskiwaniu komentarzy od użytkowników.
mezczyzni-na-budowie

Wizerunek inwestycji

Warto wybrać odrębną nazwę dla każdej inwestycji. Dźwięczne, ciekawe nazwy łatwiej zapadają pamięć, dzięki temu większa szansa, że klient dotrze do oferty i zapozna się z nią. Nazwa inwestycji ma niebagatelne znaczenie dla marketingu internetowego. Może wskazywać najważniejsze cechy inwestycji, na które inwestor powinien zwrócić uwagę. Przykładem takiej nazwy jest chociażby „spokojny zakątek”, „osiedle słoneczne”. Niezaprzeczalnie wywołują one pozytywne skojarzenia, od razu łączące się z cechami samej nieruchomości.

Dodatkową uwagę developerzy zyskują dzięki nadaniu inwestycjom nazw o wydźwięku kontrowersyjnym. To także sposób na wywołanie większego zainteresowania, za pośrednictwem np. mediów. Często osobna nazwa traktowana jest jako pewnego rodzaju prestiż, ponieważ wyodrębnia daną nieruchomością na tle innych, znajdujących się na tej samej ulicy, w podobnej lokalizacji. Dzięki temu nie jest to po prostu inwestycja przy ul. Złotej, ale jakże znana Złota 44.

Marketing nieruchomości a fotografie

Zdjęcia odgrywają niebagatelne znaczenie w marketingu nieruchomości. Jeśli szukasz sposobu, jak sprzedać mieszkanie, musisz wiedzieć, że bez fotografii będzie to bardzo trudne. Niezaprzeczalnie klienci zapoznając się z daną ofertą najpierw oglądają zdjęcia, aby dokonać oceny, czy nieruchomość spełnia ich oczekiwania. Dopiero kolejnym krokiem jest zapoznanie się ze szczegółami oferty i ceny.

Reklama mieszkań bez zdjęć wydaje się być niepełna, mało atrakcyjna. Dzieje się tak dlatego, że ludzie to wzrokowcy, obrazy działają mocno i pobudzają różne zmysły, a także emocje. Bez względu na to, jak bardzo będzie dopracowany opis słowny nieruchomości i tak większość klientów skupi swą uwagę na zdjęciu, zapamiętując najważniejsze detale.

Należy dodać, że oferty bez zdjęć najczęściej są pomijane, co więcej, niemal wszystkie oferty w Internecie posiadają zdjęcia. Wykonanie fotografii warto jest zlecić profesjonaliście, który uwydatni zalety nieruchomości, robiąc zdjęcia z odpowiedniej perspektywy oraz profesjonalnym sprzętem.

kask-i-projekty-w-tle-mezczyzna

Dowiedz się, kim są Twoi klienci

Osoby kupujące nieruchomości można podzielić na pewne grupy:

  • osoby kupujące pierwszą nieruchomość za gotówkę,
  • osoby pragnące poprawić komfort życia,
  • osoby zajmujące się wynajmem mieszkań.

Powyższe wyliczenie jasno wskazuje, że zakupem nieruchomości zainteresowane są skrajnie różne osoby, dla których istotne będą zupełnie inne szczegóły oferty. Należy podkreślić, że oferta powinna nie tylko spełniać rolę informacyjną, ale także budzić zaufanie potencjalnego klienta.

Wśród czynników decydujących o zakupie danej nieruchomości znaczenie odgrywa lokalizacja, liczba pokoi oraz komunikacja. To jednak nie wszystko. Klienci zwracają uwagę także na wizerunek firmy oraz rozpoznawalność marki, dlatego też developer powinien szczególnie zadbać o aktywność w sieci.

W Internecie wizytówką firmy jest strona internetowa. Oto kilka wskazówek, jak stworzyć profesjonalną witrynę internetową:

  • domena powinna składać się z nazwy firmy, może zawierać również szczegóły dotyczące oferowanych produktów np. sprzedaży mieszkań. Nazwa musi być stosunkowo prosta, aby łatwo było ją zapamiętać. Szczególnie należy uważać na nazwy obcojęzyczne,
  • strona musi być estetycznie wykonana, profesjonalnie, dzięki czemu wywoływać będzie pozytywne emocje. Warto zadbać o jej funkcjonalność, aby użytkowników szybko mógł znaleźć interesujące go informacje,
  • dbaj o aktualność informacji zawartych na stronie, aby nie wprowadzać w błąd potencjalnego klienta,
  • zwróć uwagę na najważniejsze zakładki z punktu widzenia klienta – o nas oraz kontakt,
  • responsywność strony, czyli dopasowywanie do każdego urządzenia np. smartfonu.

Reklamy Google Ads (Ad Words)

Jako developer z pewnością nie raz szukałeś sposobu, jak sprzedać mieszkanie. Na kwestię tę należy spojrzeć również ze strony klienta. Zakup nieruchomości wiąże się z dużym wydatkiem, nic więc dziwnego, że przed podjęciem decyzji analizowane są wszystkie szczegóły dotyczące nie tylko samej nieruchomości, ale również developera. Wyróżnić można wiele zalet Google Ads (Ad Words) np. możliwość kierowania reklam na określone lokalizacje. Kampanie mogą być prowadzone jako jedyne działania lub razem z innymi działaniami marketingowymi.

budowanie-domow

W wyszukiwarce Google.pl użytkownicy poszukują różnych informacji. My zajmiemy się przygotowaniem profesjonalnej reklamy Twojej firmy m.in. poprzez przygotowanie listy słów kluczowych, wykluczenie określonych słów kluczowych, napisanie skutecznej reklamy, przekonującej do odwiedzenia Twojej witryny. Remarketing polega na przypominaniu użytkownikowi o stronie, którą już odwiedził. Zanim klient podejmie ostateczną decyzję o zakupie domu, odwiedzi wiele stron. Dzięki remarketingowi klient nie zapomni o Twojej stronie. Powinien jednak być dobrze skonfigurowany i nie męczyć użytkownika, wyświetlając się osobom, które z dużym prawdopodobieństwem zdecydują się na zakup nieruchomości.

Ogromny potencjał ukryty jest w sieci reklamowej Google. Możliwe jest takie skonfigurowanie reklamy, aby wyświetlała się na stronach o określonej treści np. związanych z działalnością developerską. Warto rozważyć umieszczenie reklam w serwisie YouTube.

Rozwiązania szyte na miarę

Obecnie na rynku nieruchomości panuje duża konkurencyjność. Developerzy nie mogą pozwolić sobie na wybudowanie nieruchomości, a następnie biernie czekać na pojawienie klientów. Muszą podejmować działania, umożliwiające dotarcie do potencjalnych klientów. Należy zweryfikować preferencje, określić grupę docelową oraz wprowadzić rozwiązania w zakresie marketingu internetowego, pozwalające na dotarcie do określonej grupy klientów. W ramach naszych usług proponujemy różnorodne rozwiązania, zachęcamy do kontaktu w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

logo-brand-creator-2
logo-karcher-2
logo-karcher
logo-brand-creator
logo-profi
logo-wisla-krakow
ikona-maile
ikona-kontakt-klient
ikona-statystyki

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION