Mapy Google i ich wpływ na reklamę

Mapa Google to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi, które służy do ustalania lokalizacji. Z jej pomocą możemy łatwo i szybko dotrzeć z punktu A do punktu B, a także znaleźć interesujące obiekty w okolicy. Jak Mapy Google wpływają na reklamę firmy?

Funkcje Mapy Google

  1. Do najważniejszej funkcji narzędzia Mapy Google należy planowanie trasy dojazdu. Wiele osób na co dzień korzysta z tej funkcji, aby bezproblemowo dostać się z jednego punktu do drugiego. Używają jej wszyscy, bez względu na to, czy poruszają się pieszo lub jeżdżą samochodem, rowerem czy korzystają z transportu publicznego.
  2. Mapy Google posiadają także bardzo przydatną funkcję dla kierowców, która stosuje lokalizację urządzenia mobilnego w systemie GPS. Po wybraniu miejsca docelowego można również uruchomić głosowe podpowiedzi. Co ciekawe, w odróżnieniu od klasycznych GPS-ów, Google Maps posiada zawsze aktualne trasy, a także wiele cennych informacji na temat korków, objazdów i remontów dróg.   
  3. Kolejną bardzo przydatną funkcją jest interfejs programowy aplikacji Google Maps, który umożliwia zamieszczanie map na stronach internetowych. Dzięki temu potencjalni klienci od razu mogą sprawdzić, gdzie znajduje się dany sklep czy firma.
  4. Natomiast Google Street View pozwala przeglądać i nawigować po panoramicznych obrazach z różnych miejsc na całym świecie.  
  5. Inne funkcje – Google posiada również parę innych interesujących funkcji, które pozwalają na podgląd zdjęć satelitarnych kosmosu, księżyca Ziemi oraz Marsa.

Jak Mapy Google wpływają na rozpoznawalność marki?

Z Google Maps codziennie korzystają miliony osób, które szukają najbliższych i najlepszych miejsc, jakie świadczą poszukiwane przez nich usługi. Właśnie z tego powodu warto dodać swoją firmę do Mapy Google, w ten sposób w jednej chwili firma stanie się widoczna dla ogromnej liczby osób. Warto również zamieścić mapkę ze swoją lokalizacją na podstronie z kontaktem. Współcześni użytkownicy chcą mieć wszystko „zrobione na już” i nie chcą tracić na nic czasu. Wielu z nich nie ma nawet ochoty wpisywać adresu sklepu, na który się przypadkowo natknęli. Mapy Google na stronie internetowej od razu wskażą im lokalizację i pozwolą sprawdzić trasę dojazdu. Dzięki temu potencjalny klient natychmiast dowie się, dokąd ma się udać i będzie mógł dokonać szybkich zakupów.

Czy warto dodać Mapę Google na swoją stronę?

Mapę Google można umieścić jeszcze na etapie tworzenia serwisu lub później na jednej z podstron. Najlepszym miejscem dla Mapy będzie zakładka Kontakt. Dodanie Google Maps polega na umieszczeniu kawałka mapy z zaznaczoną lokalizacją firmy. Dzięki temu modułowi każdy odwiedzający stronę od razu dowie się, gdzie dokładnie ma się udać w celu zrobienia zakupów lub skorzystania z usług. Taka mapa pozwala również natychmiast otrzymać wskazówki dotyczące dojazdu. Wyniki z Google Maps są widoczne zarówno w aplikacji mapy, jak i w wynikach wyszukiwania Google, co pozytywnie wpływa na dostępność działalności oraz wizerunek marki w Internecie.

Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski