Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w naszych szkoleniach
Szkolenia Misja i cele Nasza oferta Prowadzący E-learning Regulamin
Zawsze staramy się, by oferowane przez nas usługi cechowały się jak najlepszym dopasowaniem do potrzeb klienta, dlatego istnieje możliwość modyfikacji programu, aby poruszały szczególnie interesujące klienta zagadnienia. Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną usługi odbywają się w trybie zdalnym.
Doradztwa w zakresie wykorzystywania narzędzi internetowych do promocji i rozwoju firmy w Internecie
Doradztwo mające na celu pomoc w poprawie skuteczności lub wdrożeniu narzędzi internetowych służących do promocji marki w Internecie, takich jak m.in. Google Ads, Google Analytics, Google Maps, Google Data Studio. Poprawa widoczności firmy w Internecie i zwiększenie świadomości klientów nt. danej marki pozwala na dotarcie do grup docelowych potencjalnie zainteresowanych ofertą firmy.
Doradztwa w zakresie prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych w Internecie
Dobrze dobrana do firmy strategia marketingowa jest konieczna do wykorzystania w pełni możliwości promocyjnych oferowanych przez Internet. Doradztwo ma pomóc w stworzeniu strategii dopasowanej do charakterystyki marki klienta, opracowanie strategii komunikacji z osobami zainteresowanymi ofertą firmy, opracowanie oryginalnych i spójnych materiałów, które ze szczególną skutecznością dotrą do przyszłych klientów. Działania te pozwolą na wyróżnienie firmy na tle stale rosnącej konkurencji.
Doradztwa w zakresie przygotowania strategii i planu działania dla firmy
Jednym z warunków odniesienia sukcesu przez firmę jest opracowanie szczegółowego planu działania firmy. Doradztwo ma na celu m.in. aktualizację strategii marketingowych, grup docelowych, propozycji wartości wynikających z produktów i usług, zaplanowanie kluczowych działań firmy przy wykorzystaniu narzędzi biznesowych.
Doradztwa w zakresie zarządzania firmą
Przedsiębiorca musi się mierzyć z wieloma wyzwaniami związanymi z prowadzeniem firmy. Oferowane doradztwo obejmuje m.in. podstawy zarządzania organizacją, w jaki sposób budować i zarządzać zespołem, jak analizować rynek, budżetowanie, jak optymalizować koszty firmy, zarządzać sprzedażą i rozwijać firmę.