Czy Twoja reklama dociera już do użytkowników urządzeń mobilnych?

Zacznijmy od garści statystyk, aby pokazać z jak ogromnym potencjałem mamy do czynienia. Od kilku lat ruch w sieci generowany poprzez urządzenia mobilne – jest większy niż ten z urządzeń stacjonarnych!

  • Na początku 2019 roku 67%  CAŁEJ POPULACJI korzystała z urządzeń mobilnych, a 57% miało dostęp do Internetu. 42 % korzystało z mediów społecznościowych.
  • W Polsce , przy liczbie ludności ponad 38 milionów -na jednego człowieka przypada 1,33 urządzenia mobilnego.  30 milionów korzysta z Internetu. 42 % populacji Polski korzysta aktywnie z social mediów przy pomocy urządzeń mobilnych.
  • 84% użytkowników szuka produktu lub usługi w sieci przed dokonaniem zakupu.  [Dane pochodzą z raportu Digital 2019 Global Digital Overview (January 2019) przygotowanego przez We Are Social i Hootsuite]

Generalnie: Coraz większy ruch internetowy jest generowany właśnie przy pomocy urządzeń mobilnych. Czy widzisz już jak ogromny potencjał drzemie w reklamie na mobile? Czy zauważyłeś, że internauci najczęściej korzystają właśnie z  urządzeń przenośnych?  Czy wiesz, że jest to trend, który stale przybiera na sile? Stąd ogromny potencjał dla reklamy na te właśnie urządzenia.

Urządzenia przenośne (smartfony, tablety) stają się w naszym świecie  niezastąpionym narzędziem, z którym wiele osób nie potrafi się rozstać ani na chwilę. I tu właśnie pojawia się reklama mobilna. Reklama na komórkach pojawia użytkownikom kiedy korzystają  z nich  jadąc do pracy, kiedy  jedzą posiłki, w trakcie spotkań towarzyskich. Oglądają reklamy  kiedy komunikują się ze światem, szukają informacji, szukają   lokalizacji oraz czy dojazdu. Treści reklamowe pojawiają się im kiedy oglądają  filmy , filmiki , czytają książki, korzystają z bankowości,  KUPUJĄ.

smartfon-i-aplikacje

Gdzie może pojawić się Twoja reklama:

  • Wyszukiwarka Google

W wyszukiwarce Twoja reklama mobilna  może pojawić się jako linki sponsorowane – ułatwiające dotarcie do Twojej strony internetowej potencjalnym klientom. Może też pojawić się bezpośredni link do zakupów w Twoim sklepie – Google Shopping. Szukasz lamp, obuwia, psychoterapeuty – wpisz szukane hasło w wyszukiwarkę Google i zwróć uwagę jak dużo reklam pojawi się na pierwszej stronie wyszukiwarki.

  • Aplikacje

Reklama mobilna bardzo często pojawia się w momencie , w którym korzystasz z różnych aplikacji. Z pewnością często zdarzyło Ci się sprawdzać pogodę, robić listę zakupów, kupować cośnie poprzez stronę internetową, ale  poprzez dedykowaną aplikację. Aplikacje na urządzeniach mobilnych są zdecydowanie wygodniejsze do korzystania niż przeglądanie stron www. Stąd ich popularność.  Wystarczy wspomnieć Facebook, YouTube, czy rodzime Allegro. Reklama mobilna (reklama w sieci, remarketing)  pojawiająca się w aplikacji – jest bardzo skuteczna. Jest najczęściej targetowana  np. na odpowiednie miejsca docelowe, oraz kierowana jest poprzez określenie odpowiednich tematów, konkretnych urządzeń( np. wyłącznie na użytkowników iPhonów), wieku użytkownika, kategorię aplikacji.

  • Social Media

Dzięki dostępności urządzeń mobilnych – czas spędzany w social mediach stale rośnie. Same social media mają już użytkowników o określonym profilu. Inne osoby będą korzystać z Twittera, a inny profil mają użytkownicy Pinteresta czy Facebooka. Już tu mamy wstępnie  przesianą grupę docelową. Więc reklama mobilna kierowana poprzez urządzenia mobilne do użytkowników  prowadzących interakcje poprzez social media – jest świetnym narzędziem marketingowym .

  • Komunikatory

Kolejne lata przyniosą nam ogromy rozwój aplikacji służących do porozumiewania się. Stąd ogromny wzrost nakładów jaki zanotowała reklama mobilna w tym właśnie kanale.

  • YouTube

Wzrost popularności YouTube (każdego miesiąca strona jest odwiedzana przez 1,5 miliarda zalogowanych użytkowników, którzy na urządzeniach mobilnych , każdego dnia spędzają na YouTube średni 1 godzinę dziennie) [Google Blog Polska] powoduje, że reklamodawcy bardzo chętnie sięgają po to narzędzie reklamy mobilnej. Reklama pojawia się przed lub w trakcie oglądanych filmików.

Reklama mobilna  jest bardzo ważną o ile nie najważniejszą częścią planowanych kampanii reklamowych w Internecie. Oczywiście wszystko zależy od naszej grupy docelowej, od środowiska do którego reklama ma trafić. Jednak nie sposób przecenić użytkowników urządzeń mobilnych. Wydatki na reklamę mobilną przewyższyły już wydatki kierowane na urządzenia stacjonarne.

Co przygotować:

  • Przygotuj wszelkie informacje na temat Twojej grupy docelowej (Google Analytics, Strategia marketingowa, plany rozwojowe Twojej Firmy).
  • Uściślij w jakich lokalizacjach ma się pojawiać Twoja reklama mobilna (wybierz przykładowo czy ma być to Kraków,  Małopolska,  Polska, Europa czy świat).

Dlaczego warto?

  • Reklama mobilna dociera do Twoich potencjalnych klientów zawsze i wszędzie. W czasie spotkań towarzyskich, w środkach transportu, w łóżku czy w czasie urlopu.
  • Reklama na komórkach czy  tabletach będzie mogła pojawiać się lokalnie – ściągając Twoich potencjalnych klientów z najbliższego otoczenia (np. restauracja Kraków, Zegarmistrz Zamość).
  • Reklama mobilna ma ogromny potencjał z racji na strukturę ruchu w Internecie.
przyjaciolki-przy-telefonie

Nasze pozostałe usługi

Posiadamy status Google Partner

Nasza agencja może się pochwalić certyfikatem Google Partners. Dzięki temu usługi dla naszych Klientów świadczą prawdziwi specjaliści.

Terenem działania obejmujemy  oczywiście nie tylko Kraków.  Internet umożliwia nam obsłużenie Klientów z całego świata. Prowadzimy kampanie dla Klietów z USA, Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Dlatego bardzo ważnym elementem współpracy pomiędzy naszą agencją posiadającą status Google Partner a naszymi Klientami – jest wypełnienie Briefa.  Jest to dokument, w którym zawarte są szczegółowe informacje dotyczące promowanej  firmy:  założeń do ustawień kampanii Google Ads (Google Adwords) grupy docelowej, zasięgu reklam, oraz celów.

Jednakże Kraków i okolice to miejsca, skąd pochodzi większość naszych Klientów. To dlatego, że bezpośredni kontakt z naszymi Klientami jest nie do przecenienia . W trakcie rozmowy często dowiadujemy się o kluczowych sprawach. Cenimy  bardzo  rozmowy z Wami!

laptop-google-partner

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Jak nie wiecie jak lub gdzie się reklamować - skorzystajcie z pomocy Online Group, a oni rozwiążą Wasz problem szybko, sprawnie i tak aby zadziałało! NA SEO znają się jak nikt inny :)

Maciej Senderowski

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski