Czy Twoja reklama dociera już do użytkowników urządzeń mobilnych?

Zacznijmy od garści statystyk , aby pokazać z jak ogromnym potencjałem mamy do czynienia.

Od kilku lat ruch w sieci generowany poprzez urządzenia mobilne – jest większy niż ten z urządzeń stacjonarnych!

Na początku 2019 roku 67%  CAŁEJ POPULACJI korzystała z urządzeń mobilnych , a 57% miało dostęp do Internetu. 42 % korzystało z mediów społecznościowych .

W Polsce , przy liczbie ludności ponad 38 milionów -na jednego człowieka przypada 1,33 urządzenia mobilnego.  30 milionów korzysta z Internetu. 42 % populacji Polski korzysta aktywnie z social mediów przy pomocy urządzeń mobilnych.

84% użytkowników szuka produktu lub usługi w sieci przed dokonaniem zakupu.  [Dane pochodzą z raportu Digital 2019 Global Digital Overview (January 2019) przygotowanego przez We Are Social i Hootsuite]

 

Generalnie: Coraz większy ruch internetowy jest generowany właśnie przy pomocy urządzeń mobilnych.

Czy widzisz już jak ogromny potencjał drzemie w reklamie na mobile? Czy zauważyłeś, że internauci najczęściej korzystają właśnie z  urządzeń przenośnych?  Czy wiesz, że jest to trend, który stale przybiera na sile?

Stąd ogromny potencjał dla reklamy na te właśnie urządzenia.

Urządzenia przenośne ( smartfony, tablety) stają się w naszym świecie  niezastąpionym narzędziem, z którym wiele osób nie potrafi się rozstać ani na chwilę. I tu właśnie pojawia się reklama mobilna.

Reklama na komórkach pojawia użytkownikom kiedy korzystają  z nich  jadąc do pracy, kiedy  jedzą posiłki, w trakcie spotkań towarzyskich. Oglądają reklamy  kiedy komunikują się ze światem, szukają informacji, szukają   lokalizacji oraz czy dojazdu. Treści reklamowe pojawiają się im kiedy oglądają  filmy , filmiki , czytają książki, korzystają z bankowości,  KUPUJĄ.

 

GDZIE MOŻE POJAWIĆ SIĘ TWOJA REKLAMA MOBILNA :

Wyszukiwarka Google

W wyszukiwarce Twoja reklama mobilna  może pojawić się jako linki sponsorowane – ułatwiające dotarcie do Twojej strony internetowej potencjalnym klientom.

Może też pojawić się bezpośredni link do zakupów w Twoim sklepie- Google Shopping

Szukasz lamp, obuwia, psychoterapeuty – wpisz szukane hasło w wyszukiwarkę Google i zwróć uwagę jak dużo reklam pojawi się na pierwszej stronie wyszukiwarki.

 

Aplikacje

Reklama mobilna bardzo często pojawia się w momencie , w którym korzystasz z różnych aplikacji. Z pewnością często zdarzyło Ci się sprawdzać pogodę, robić listę zakupów, kupować cośnie poprzez stronę internetową, ale  poprzez dedykowaną aplikację.

Aplikacje na urządzeniach mobilnych są zdecydowanie wygodniejsze do korzystania niż przeglądanie stron www. Stąd ich popularność.  Wystarczy wspomnieć Facebook, Youtube, czy rodzime Allegro.

Reklama mobilna (reklama w sieci, remarketing)  pojawiająca się w aplikacji – jest bardzo skuteczna. Jest najczęściej targetowana  np. na odpowiednie miejsca docelowe, oraz kierowana jest poprzez określenie odpowiednich tematów, konkretnych urządzeń( np. wyłącznie na użytkowników iPhonów), wieku użytkownika, kategorię aplikacji.

 

Social Media

Dzięki dostępności urządzeń mobilnych – czas spędzany w social mediach stale rośnie.

Same social media mają już użytkowników o określonym profilu. Inne osoby będą korzystać z Twittera, a inny profil mają użytkownicy Pinteresta czy Facebooka. Już tu mamy wstępnie  przesianą grupę docelową. Więc reklama mobilna kierowana poprzez urządzenia mobilne do użytkowników  prowadzących interakcje poprzez socialmedia – jest świetnym narzędziem marketingowym .

 

Komunikatory

Kolejne lata przyniosą nam ogromy rozwój aplikacji służących do porozumiewania się. Stąd ogromny wzrost nakładów jaki zanotowała reklama mobilna w tym właśnie kanale .

 

Youtube

Wzrost popularności Youtube ( każdego miesiąca strona jest odwiedzana przez 1,5 miliarda zalogowanych użytkowników, którzy na urządzeniach mobilnych , każdego dnia spędzają na Youtube średni 1 godzinę dziennie) [Google Blog Polska] powoduje, że reklamodawcy bardzo chętnie sięgają po to narzędzie reklamy mobilnej. Reklama pojawia się przed lub w trakcie oglądanych filmików.

 

Reklama mobilna  jest bardzo ważną o ile nie najważniejszą częścią planowanych kampanii reklamowych w Internecie. Oczywiście wszystko zależy od naszej grupy docelowej, od środowiska do którego reklama ma trafić. Jednak nie sposób przecenić użytkowników urządzeń mobilnych.

Wydatki na reklamę mobilną przewyższyły już wydatki kierowane na urządzenia stacjonarne.

 

Co przygotować:

  • Przygotuj wszelkie informacje na temat Twojej grupy docelowej ( Google Analytics, Strategia marketingowa, plany rozwojowe Twojej Firmy)
  • Uściślij w jakich lokalizacjach ma się pojawiać Twoja reklama mobilna ( wybierz przykładowo czy ma być to Kraków,  Małopolska,  Polska, Europa czy świat )

 

Dlaczego warto?

  • Reklama mobilna dociera do Twoich potencjalnych klientów zawsze i wszędzie. W czasie spotkań towarzyskich, w środkach transportu, w łóżku czy w czasie urlopu.
  • Reklama na komórkach czy  tabletach będzie mogła pojawiać się lokalnie – ściągając Twoich potencjalnych klientów z najbliższego otoczenia ( np. restauracja Kraków, Zegarmistrz Zamość  się pojawiać
  • Reklama mobilna ma ogromny potencjał z racji na strukturę ruchu w Internecie

Nasze pozostałe usługi

Posiadamy status Google Partner

Nasza agencja może się pochwalić certyfikatem Google Partner. Dzięki temu usługi dla naszych Klientów świadczą prawdziwi specjaliści.

Terenem działania obejmujemy  oczywiście nie tylko Kraków.  Internet umożliwia nam obsłużenie Klientów z całego świata. Prowadzimy kampanie dla Klietów z USA, Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Dlatego bardzo ważnym elementem współpracy pomiędzy naszą agencją a naszymi Klientami – jest wypełnienie Briefa.  Jest to dokument, w którym zawarte są szczegółowe informacje dotyczące promowanej  firmy:  założeń do ustawień kampanii Google Ads ( Google Adwords) grupy docelowej, zasięgu reklam, oraz celów.

Jednakże Kraków i okolice to miejsca, skąd pochodzi większość naszych Klientów. To dlatego, że bezpośredni kontakt z naszymi Klientami jest nie do przecenienia . W trakcie rozmowy często dowiadujemy się o kluczowych sprawach. Cenimy  bardzo  rozmowy z Wami!

 

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

300
Kampanii AdWords
500
Klientów
500
Słów w top 5
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION