Jak wpłacić budżet na konto Google Ads?
Coraz częściej ma miejsce sytuacja, że Klienci, którzy powierzają nam prowadzenie swojej Kampanii Ads, wolą sami wpłacać budżet na konto Google.
Niewątpliwym plusem takiego rozwiązania jest fakt, że Klient wtedy może sam na bieżąco zarządzać swoim budżetem. Np. pod koniec miesiąca ustalamy, że na kolejny okres rozliczeniowy przeznaczamy 3 tys zł. Bardzo wygodną formą jest wpłacenie od razu całej kwoty (opcja „mam to z głowy i na pewno nie zapomnę” ;)). Ale jest też inna możliwość – pozwalająca to na bieżąco reorganizować budżet firmowy – można najpierw wpłacić np. 1000 zł, aby kampania była kontynuowana, a resztę dopłacić po kilku dniach bądź rozłożyć sobie to na równe – cotygodniowe raty.
Jak zatem wpłacić budżet?
Logujemy się na nasze konto Google, rozwijamy menu pod kropeczkami, wybieramy Google Ads.
Dalej wybieramy: NARZĘDZIA I USTAWIENIA, po rozwinięciu Menu – PŁATNOŚCI i w końcu PODSUMOWANIE
Jesteśmy przekierowani na kolejną zakładkę:
Wybieramy DOKONAJ PŁATNOŚCI – i tu się pojawia kolejne okienko, gdzie wpisujemy przelewaną kwotę oraz wybieramy dogodną dla nas formę płatności.
O tym, jak podpiąć swoją kartę kredytową do konta Google możesz przeczytać tutaj: