Jak odblokować konto na facebooku?
Odblokowanie konta na Facebooku to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi zgłaszają się do nas klienci. Niestety, procedura ta bywa czasochłonna i nie zawsze…
Pamiętaj również o możliwościach banerów responsywnych, które automatycznie dostosowują się do różnych ekranów.
W dzisiejszym świecie marketingu internetowego remarketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi do przyciągania uwagi użytkowników i zwiększania konwersji.
Jeśli prowadzisz kampanię w Google Ads i chcesz wykorzystać pełny potencjał remarketingu, ważne jest, aby – oprócz opracowania atrakcyjnych i angażujących treści – tworzyć banery o odpowiednich wymiarach. W tym artykule przedstawimy aktualne wymiary banerów do remarketingu w Google Ads, aby pomóc Ci osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.
Google Ads zaleca korzystanie z banerów o określonych wymiarach, które będą wyświetlane na różnych platformach. Oto ich pełna lista:
250 x 250
250 x 360
300 x 250
300 x 600
300 x 1050
300 x 50
320 x 50
320 x 100
336 x 280
468 x 60
580 x 400
728 x 90
930 x 180
970 x 90
970 x 250
120 x 600
160 x 600
200 x 200
240 x 400
980 x 120
Do reklam elastycznych:
600×314
300×300
600×1067 – nowy rozmiar grafik
oraz samo logo w formacie
512×128
128×128
Projektując grafiki, pamiętaj o kilku podstawowych zasadach:
Odblokowanie konta na Facebooku to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi zgłaszają się do nas klienci. Niestety, procedura ta bywa czasochłonna i nie zawsze…
W świecie marketingu internetowego wiele dróg prowadzi do celu. Możesz inwestować w reklamy płatne, które przyciągają uwagę w kilka chwil, albo konsekwentnie tworzyć treści…
Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do prowadzenia kampanii reklamowych online. Jednak wybór odpowiedniego formatu reklamy może być wyzwaniem, szczególnie dla firm, które…