Jak odblokować konto na facebooku?
Odblokowanie konta na Facebooku to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi zgłaszają się do nas klienci. Niestety, procedura ta bywa czasochłonna i nie zawsze…
Instagram to nie tylko platforma społecznościowa do dzielenia się ze znajomymi contentem opisanym odpowiednimi hashtagami. To także przestrzeń do dialogu firm lub marek ze swoimi konsumentami, a także możliwość – przy pomocy płatnych kampanii – dotarcia do potencjalnych klientów.
By stworzyć reklamę w Menedżerze Reklam Instagrama, trzeba posiadać konto w tym serwisie społecznościowym i wykorzystać go do emitowania reklam. Po przejściu do Menedżera reklam i wybraniu opcji Utwórz, należy wskazać cel – musi to być ten, który obsługuje Instagram jako umiejscowienie reklam. Podczas tworzenia pierwszych kampanii warto upewnić się, że w sekcji Podgląd reklamy wybrano opcję Instagram. Podczas uzupełniania panelu reklamowego o wszelkie niezbędne informacje, do wyboru są dwie opcje umiejscowienia reklamy:
Reklama na Instagramie i zarządzanie Menedżerem Reklam – dla przedsiębiorców lub firm, którzy nie posiadają wiedzy o tym, jak tworzyć i optymalizować płatne kampanie – najlepiej oddać w ręce specjalistów – np. naszej agencji.
Warto dodać, że Menedżer Reklam to tylko jedno z miejsc, gdzie można zakupić reklamę na Instagramie. Istnieją jeszcze 2 alternatywy: aplikacja Instagram – z poziomu aplikacji można np. promować udostępniony wcześniej post oraz partnerzy Instagrama, czyli eksperci w dziedzinie reklam na tej platformie, można przypisać ich do swojego konta w Menedżerze reklam.
Podstawowych i najczęściej wybieranych rodzajów reklam na Instagramie jest kilka. Ich typ warto dopasować do profilu użytkowników, do których chcemy trafić z naszym przekazem. Pierwszym popularnym rodzajem są reklamy w relacjach. Insta Stories przegląda codziennie około 500 milionów kont, jest to ogromna przestrzeń do zareklamowania swoich produktów lub usług. Płatne Insta Stories to doskonałe rozszerzenie contentu, jaki publikujemy w Aktualnościach. Drugi popularny typ reklam na Instagramie to statyczne zdjęcia. Kwadratowe lub poziome, atrakcyjne wizualnie, mogą zaprezentować coś, co chcemy sprzedać. Obok zdjęć niemniejszą popularnością cieszą się reklamy w formacie wideo. Niektóre przedmioty lub usługi, by oddać w pełni ich specyfikę lub charakter działania, najkorzystniej prezentują się na materiale filmowym. Kampanie wideo to także doskonałe wsparcie dla kampanii ze zdjęciami – przykładowo w branży fashion mocnym trendem jest robienie nie tylko sesji zdjęciowych danej kolekcji, ale także krótkich lookbooków w formie wideo – taki content doskonale nadaje się do płatnego promowania. Kampanie wideo mogą być w formacie poziomym lub kwadratowym i trwać nawet do 120 sekund. Inne, popularne rodzaje reklam na Instagramie to reklamy karuzelowe i reklamy w formie kolekcji. Płatną kampanię można także ustawić w sekcji Eksploruj. Jest to miejsce ze spersonalizowanymi w oparciu o zainteresowania użytkownika treściami. Szacuje się, że połowa kont na Instagramie używa opcji Eksploruj, by poszerzać swoje zainteresowania lub dowiadywać się o nowych produktach i usługach.
Kampanie na instagramie posiadają szereg zalet, które sprawiają, że warto rozważyć zainwestowanie w taką promocję swojego biznesu. Największe atuty kampanii na Instagramie to:
Odblokowanie konta na Facebooku to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi zgłaszają się do nas klienci. Niestety, procedura ta bywa czasochłonna i nie zawsze…
W erze marketingu cyfrowego i scrollowania treści w nieskończoność, influencerzy stali się jednym z najpotężniejszych narzędzi promocji w mediach społecznościowych. Mogą nadać autentyczność Twojej…
W dobie cyfrowego marketingu coraz więcej firm i twórców internetowych zastanawia się, jak skutecznie poprawić swoją widoczność w wyszukiwarce Google. Jednym z często poruszanych…