Czy wiesz już o programie Google Grants dla fundacji?

Google Ad Grants to odmiana usługi AdWords – reklamowego narzędzia online firmy Google – przeznaczona dla organizacji non-profit. Program wspiera organizacje non-profit, dając im do dyspozycji 10 000 USD miesięcznie na reklamy w AdWords™, co umożliwia im promowanie różnego rodzaju akcji charytatywnych i inicjatyw na stronach wyników wyszukiwania w Google.

Google Adwords Grants

Czy Twoja organizacja non-profit kwalifikuje się do udziału w programie Google Ad Grants?

Aby zakwalifikować się do programu Google Ad Grants, organizacja musi mieć aktualny i ważny status organizacji charytatywnej zgodny z wymogami danego kraju (poniżej znajdziesz definicję statusu organizacji charytatywnej w Polsce). Ponadto powinna przyjąć do wiadomości i zaakceptować wymagane w zgłoszeniu oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn, oraz mieć działającą witrynę z merytoryczną treścią.
Do udziału w programie Google Ad Grants nie kwalifikują się następujące organizacje: o instytucje i organizacje rządowe; o szpitale i firmy medyczne; o szkoły, ośrodki opieki nad dziećmi, instytucje akademickie i uczelnie (z wyjątkiem filantropijnych jednostek organizacji edukacyjnych).

Aby zachować kwalifikację do udziału w programie Google Ad Grants:

  • Reklamy organizacji muszą prowadzić tylko do JEDNEJ domeny witryny organizacji nonprofit zatwierdzonej w zgłoszeniu.
  • Musisz aktywnie zarządzać swoim kontem AdWords, logując się przynajmniej raz w miesiącu i dokonując w ciągu 90 dni co najmniej jednej zmiany na koncie na podstawie informacji o jego skuteczności. Jeśli tego nie zrobisz, konto zostanie automatycznie wstrzymane lub usunięte bez powiadomienia.
  • Reklamy muszą odzwierciedlać misję zatwierdzonej organizacji non-profit, a słowa kluczowe muszą dotyczyć jej programu i realizowanej działalności.
  • W programie nie jest dozwolona reklama ściśle komercyjna. Jeśli uczestnik chce promować produkty i usługi, 100% przychodów i/lub zysków ze sprzedaży musi przeznaczyć na realizację programu organizacji.
  • Reklamy Google nie mogą prowadzić do stron, których głównym celem jest przekierowanie użytkownika do innych witryn.
  • Reklamy promujące produkty finansowe (np. kredyty hipoteczne lub karty kredytowe) albo zawierające prośby o darowiznę np. samochodu, łodzi czy nieruchomości są niedozwolone, podobnie jak powiązane z nimi słowa kluczowe.
  • W trakcie udziału w programie Google Ad Grants w witrynie organizacji nie mogą być wyświetlane reklamy Google AdSense ani linki reklamowe podmiotów stowarzyszonych.

Uczestnicy programu Ad Grants, którzy naruszają te wytyczne, zostaną usunięci z programu. Google zastrzega sobie prawo do wyrażenia lub niewyrażenia (w dowolnym momencie i z dowolnego powodu) zgody na przyjęcie zgłoszenia lub uczestnictwo organizacji w programie, a także do rozszerzenia lub zmiany wytycznych procedury kwalifikacyjnej. Wybór jest dokonywany całkowicie według uznania firmy Google i nie podlega kontroli z zewnątrz.

Szczegóły programu Google Ad Grants

Uczestnicy programu Google Ad Grants mają zapewnioną bezpłatną reklamę AdWords na stronach wyników wyszukiwania w Google. Tworzą własne konta AdWords i zarządzają nimi tak samo jak płacący reklamodawcy, ale dotyczą ich pewne ograniczenia:

  • Budżet wynosi 329 USD dziennie, czyli ok. 10 000 USD miesięcznie.
  • Limit maksymalnego kosztu kliknięcia (CPC) wynosi 2 USD.
  • Kampanie można kierować tylko na słowa kluczowe.
  • Reklamy pojawiają się tylko na stronach wyników wyszukiwania w Google.
  • Dopuszczalne są tylko reklamy tekstowe.

Obecnie program Google Ad Grants jest otwarty na Polskie Organizacje.

Pozostałe wpisy z naszego bloga

statystyki Czytaj więcej
Co to jest remarketing?

Remarketing jest to sposób kierowania przekazu marketingowego do użytkowników, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie danym produktem lub usługą. Oznacza to, że użytkowników był już kiedyś...

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Jak nie wiecie jak lub gdzie się reklamować - skorzystajcie z pomocy Online Group, a oni rozwiążą Wasz problem szybko, sprawnie i tak aby zadziałało! NA SEO znają się jak nikt inny :)

Maciej Senderowski

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski