Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w naszych szkoleniach
Szkolenia Misja i cele Nasza oferta Prowadzący E-learning Regulamin
§ 1 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych, zdalnych oraz online organizowanych przez ONLINE GROUP JANUSZ WALA, z siedzibą w Krakowie.
- Jeżeli w treści Regulaminu wprost nie zastrzeżono odmiennie, wymienione niżej pojęcia pisane z wielkiej litery mają następujące znaczenie:
Regulamin oznacza niniejszy regulamin;
Organizator oznacza ONLINE GROUP JANUSZ WALA, z siedzibą w Krakowie
przy ul. Bronowickiej 23/10, 30-084 Kraków, numer telefonu kontaktowego 602440019, adres
e-mail: szkolenia@onlinegroup.pl;
Usługa Szkoleniowa lub Doradcza oznacza organizowane przez Organizatora Szkolenie/Doradztwo stacjonarne, online lub zdalne, którego dotyczy Rejestracja; więcej informacji o Szkoleniach/Doradztwach jest dostępne na stronie internetowej https://onlinegroup.pl/kursy/;
Uczestnik osoba fizyczna zarejestrowana do udziału w Szkoleniu;
Rejestracja proces zgłaszania Uczestnika do udziału Usłudze Szkoleniowej lub Doradczej;
Kupujący osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała Rejestracji;
- ONLINE GROUP JANUSZ WALA organizuje Usługi szkoleniowe lub doradcze dla uczestników indywidualnych i instytucjonalnych na zasadach komercyjnych oraz współfinansowane
ze środków publicznych i unijnych. - Rejestracja uczestnictwa w Usłudze Szkoleniowej lub Doradczej jest równoznaczna
z akceptacją warunków Regulaminu. - Regulamin jest ważny bezterminowo, a Organizator ma prawo wprowadzić w nim zmiany
w każdej chwili. - Odesłania do punktów i liter zawarte w niniejszym Regulaminie odnoszą się do punktów
i liter w tym samym paragrafie co odesłanie, chyba że odesłanie wskazuje inny paragraf.
§ 2 Rejestracja i zawarcie umowy
- Rejestracja następuje poprzez rozmowę telefoniczną i przesłanie formularza online
lub formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub zapis poprzez Bazę Usług Rozwojowych. Przesłany formularz stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. - Jeżeli Rejestracji dokonuje inna osoba niż Uczestnik, Kupujący ponosi odpowiedzialność
za prawdziwość przekazywanych informacji. - Do zawarcia umowy dochodzi z chwilą otrzymania przez Organizatora formularza online/formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub zapisu poprzez Bazę Usług Rozwojowych przez Kupującego.
- Do 7 dni przed szkoleniem Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Usłudze. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Usłudze powinna być dokonana w formie elektronicznej na adres mailowy Organizatora.
§ 3 Opłaty za Usługi Szkoleniowe lub Doradcze
- Koszty Usługi ustalane są na podstawie długości trwania Usługi, zakresu materiału oraz specyfikację danej Usługi. Firmy korzystające z Usług mają możliwość wyboru gotowych pakietów
lub dostosowania ich do indywidualnych oczekiwań Kupującego, zależnie od potrzeb godzinowych bądź tematycznych. - ONLINE GROUP JANUSZ WALA prowadzi Usługi odpłatne na zasadach komercyjnych oraz częściowo odpłatne – współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
- W przypadku Szkoleń/Doradztw prowadzonych w trybie stacjonarnym, opłata za udział nie obejmuje kosztów dojazdu Uczestnika na miejsce, ewentualnego zakwaterowania, wyżywienia ani żadnych innych kosztów.
§ 4 Organizacja Usług
- ONLINE GROUP JANUSZ WALA organizuje Usługi:
- Otwarte – zapis jest dostępny dla wszystkich potencjalnych zainteresowanych osób, zakres i data są ustalane z góry przez Organizatora;
- Zamknięte – tworzone specjalnie na potrzeby zamawiających Usługę;
- Usługi realizowane w ramach dofinansowań z funduszy europejskich realizowane są na podstawie obowiązujących dokumentów, które szczegółowo regulują zasady realizacji Usług.
- Szkolenia i Doradztwa podzielone są na moduły tematyczne.
- Przerwy ustala się w zależności od długości zajęć, w uzasadnionych przypadkach ustalane są również indywidualnie. Przy ustalaniu harmonogramów zajęć brane są pod uwagę predyspozycje czasowe Kupujących.
- Usługi stacjonarne realizowane są we wskazanym przez Organizatora miejscu lub w siedzibie firmy zgłaszającej się na Usługę, pod warunkiem, że spełnia ona wymogi Organizatora:
- Powierzchnia pomieszczenia jest odpowiednia do liczebności grupy oraz umożliwia dostęp do światła dziennego i oświetlenia sztucznego;
- Możliwy jest dostęp do Internetu, urządzeń biurowych, przyborów piśmienniczych
i papieru; - Dostępne jest zaplecze sanitarne;
- Pomieszczenie pozwala na prowadzenie Usług w warunkach komfortowych, w tym m.in. zapewniona zostaje komfortowa temperatura powietrza, brak czynników zakłócających
z zewnątrz (np. hałas), pomieszczenie jest utrzymane w czystości; - Wyposażenie pomieszczenia pozwala na aranżację przestrzeni odpowiednią do specyfiki prowadzonej Usługi;
- W przypadku Usług prowadzonych w formie zdalnej, Organizator prowadzi je zgodnie
z odpowiednimi wytycznymi technicznymi i organizacyjnymi, a Kupujący są wcześniej powiadomieni o odpowiednich wymaganiach sprzętowych, umożliwiających komfortowe korzystanie z Usługi. W przypadku Usług zdalnych dofinansowywanych Organizator dodatkowo stosuje się do wytycznych i zalecanych standardów świadczenia usług zdalnych Administratora Bazy Usług Rozwojowych. - W sytuacjach losowych Organizator ma prawo – po uzgodnieniu z Uczestnikami Usługi – zmienić osobę prowadzącą lub miejsce wykonywania Usługi. W przypadku odwołania Usługi Organizator zapewnia możliwość zrealizowania wcześniej ustalonej ilości godzin usługi w innym terminie uzgodnionym z Uczestnikami.
- Uczestnik jest zobowiązany do każdorazowego potwierdzania własnym podpisem obecności
na Usłudze. W przypadku zajęć prowadzonych w formie zdalnej, za dopuszczalną formę potwierdzenia obecności uznaje się maile przesłane przez Uczestnika w każdy dzień Usługi. - Usługi są nadzorowane przez opiekuna merytorycznego. Odpowiada on za merytoryczny poziom usług oraz współtworzy ich program.
- W celu realizacji Usług otwartych Organizator przeprowadza:
- Identyfikację potrzeb potencjalnych uczestników;
- Przygotowanie oferty Usługi (zakres usługi, cele i efekty, określenie grupy docelowej, dobór kadry szkolącej, termin i metoda realizacji, które pozwolą na bezproblemowe przyswojenie wiedzy);
- Rekrutację;
- Ocenę stanu wiedzy uczestników przed rozpoczęciem Usługi Szkoleniowej;
- Realizację Usługi;
- Podsumowanie i ewaluację po Usłudze;
- W celu realizacji Usług zamkniętych Organizator przeprowadza:
- Analizę potrzeb zleceniodawcy;
- Przygotowanie oferty Usługi (zakres dostosowany do szczegółowego wykazu potrzeb zleceniodawcy, cele i efekty, dobór kadry szkolącej, termin i metoda realizacji, które pozwolą na bezproblemowe przyswojenie wiedzy);
- Określenie wyjściowego poziomu kompetencji Uczestników;
- Realizację Usługi;
- Podsumowanie i ewaluację po Usłudze;
- Uczestnik Usługi, w trakcie jak i po Usłudze w ramach pracy własnej, może skorzystać
z konsultacji telefonicznych lub mailowych z prowadzącym szkolenie i/lub opiekunem merytorycznym. - ONLINE GROUP JANUSZ WALA zapewnia uczestnikom co najmniej jedną formę wsparcia
w utrwalaniu efektów uczenia się min.:- rekomendacje i wskazówki dotyczące samokształcenia po zakończonej Usłudze;
- możliwość kierowania do opiekuna merytorycznego pytań dotyczących tematyki Usługi
w przeciągu 3 tygodni od zakończenia usługi;
- Potwierdzeniem udziału w Usłudze jest zaświadczenie wydawane przez ONLINE GROUP.
§ 5 Reklamacje
- Uczestnik szkolenia ma prawo złożyć reklamację jeżeli:
- Szkolenie/doradztwo nie zostało przeprowadzone
- Zostało przeprowadzone w sposób nienależyty, to znaczy niezgodnie z harmonogramem szkolenia lub z zapisami tego regulaminu.
- Zasady składania reklamacji:
- reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy szkolenia@onlinegroup.pl, w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia;
- reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 14 dni od daty ich otrzymania;
- reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), tytuł (kod) i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie;
- powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia losowe niezależne od organizatora;
- reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których ONLINE GROUP JANUSZ WALA ma roszczenia finansowe;
- W przypadku uznania reklamacji częściowo lub w całości, Organizator zaproponuje rekompensatę w formie powtórzenia szkolenia w innym terminie lub w przypadku doradztwa – dodatkowej formy wsparcia w postaci rozmowy z szkoleniowcem lub mentorem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 6 Prawa autorskie i ochrona danych
- Usługi, programy Usług, materiały szkoleniowe oraz wszelkie utwory i metody prezentowane podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uczestnik poprzez udział w szkoleniach nie nabywa jakichkolwiek praw do rozporządzania autorskimi prawami majątkowymi, którymi objęte są ww. materiały.
- Uczestnikowi Usługi nie przysługuje prawo rejestrowania obrazu lub dźwięku w trakcie szkolenia, chyba że Prowadzący wyrazi taką zgodę.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z roku 1997, nr 133, poz. 883), Uczestnik usługi wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu organizowania i realizacji szkolenia.
Podane przez Uczestnika dane osobowe będą przetwarzane przez ONLINE GROUP JANUSZ WALA, w celu realizacji zadań związanych z obsługą szkolenia i informowania o ofercie. Uczestnikowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania.