Dlaczego warto przenieść swój biznes do Internetu?

Dziś większość firm, które zaczęły od sprzedaży stacjonarnej, posiada własne strony internetowe. Wiele biznesów działa również tylko online. Jeśli jeszcze nie posiadasz wizytówki w sieci – koniecznie zapoznaj się z poniższym artykułem. 

Większa popularność

Sklep internetowy to pewnego rodzaju wizytówka sklepu, która działa każdego dnia przez cały rok, bez względu na to, czy jest dzień roboczy, weekend, święto państwowe, a nawet wtedy, kiedy właściciel przebywa na urlopie. Dzięki temu każdy zainteresowany może świadomie lub (bardzo często) zupełnym przypadkiem natknąć się na niego podczas przeglądania stron internetowych czy poszukiwania konkretnej usługi lub konkretnego produktu do zakupu. Dzięki stronie internetowej ogromna ilość osób może w dogodnym dla siebie czasie zapoznać się na spokojnie z ofertą, a także sprawdzić takie informacje jak godziny otwarcia, dokładny adres siedziby stacjonarnej, ceny usług i produktów bądź zrobić zakupy online.

Większa sprzedaż

Strona internetowa pozwala dotrzeć do nowych osób i tym samym zwiększyć popularność sklepu i, co za tym idzie, pozwala również zyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Witryna w sieci pozwala dotrzeć do osób w całej Polsce, nie tylko jednego miasta, a także i osób zagranicą. Warto zauważyć, iż według statystyk ponad 70% Polaków robi zakupy w Internecie. Tworząc wizytówkę firmy w Google można zwiększyć również ruch w stacjonarnej siedzibie sklepu. Jeśli będący w okolicy sklepu użytkownik będzie poszukiwać danych usług lub produktów na jego mapie wyświetli się lokalizacja sklepu.

Nowe formy reklamy

Własna strona internetowa pozwala przede wszystkim na nowe i efektywne formy reklamy sklepu, usług i produktów. To właśnie reklama w internecie stanowi dziś dźwignię handlu. Warto zainwestować w:

  • SEO – dzięki niemu strona sklepu jest widoczna w wynikach organicznych i pojawia się wtedy, gdy użytkownicy poszukują informacji związanych z frazami, które są powiązane z ofertą sklepu;
  • Google Ads – zapewnia szybką i skuteczną promocję na pierwszej stronie wyszukiwarki;
  • promocja w mediach społecznościowych – posiadając sklep internetowy warto prowadzić również profile w najpopularniejszych serwisach zrzeszających ogromną ilość osób, takich jak Facebook czy Instagram. W przypadku tego pierwszego warto wykupić Facebook Ads, by dotrzeć szybko do potencjalnych klientów i zyskać większą popularność na platformie;
  • email marketing – pozwala na personalizowaną reklamę, która ma za zadanie nie tylko zyskać nowych klientów, ale i podtrzymywać relacje z obecnymi. 

Warto również zauważyć, że reklama internetowa jest znacznie tańsza, a przy tym również skuteczniejsza od stacjonarnej.  

Wiarygodność marki

Nie bez znaczenia jest również wiarygodność marki. Jeśli ktoś usłyszy o danym sklepie i postanowi znaleźć informacje na jego temat w Internecie, a nic nie znajdzie, może stracić zainteresowanie zakupami w danym miejscu, gdyż po prostu będzie miał problem zaufać takiej firmie. Wiele osób przed dokonaniem zakupów szuka informacji o sklepie, sprawdza profile w mediach społecznościowych, a także czyta opinie dotychczasowych klientów. I właśnie dlatego warto założyć stronę internetową swojej firmy.  Spora ilość wiarygodnych opinii sprawi, że użytkownicy chętniej zdecydują się na zakupy w danym sklepie. Gdzie najlepiej pozyskiwać opinie?

  • wizytówka firm w Google Moja Firma,
  • portale aukcyjne,
  • porównywarki cen.
Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski