
Influencer Marketing
Rozpowszechnienie się Internetu przyniosło wielkie zmiany w marketingu. Konieczne staje się szukanie coraz to nowych sposobów dojścia do klientów. Polecanie produktów i usług przez...
Rozpowszechnienie się Internetu przyniosło wielkie zmiany w marketingu. Konieczne staje się szukanie coraz to nowych sposobów dojścia do klientów. Polecanie produktów i usług przez...
Co to jest newsletter i jak można go wykorzystać do wypromowania swojej marki lub zwiększenia liczby konwersji? Przygotowaliśmy miniprzewodnik po newsletterach, radzimy, jak go...
Prowadzenie kampanii reklamowych przy pomocy Google Ads jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na trafienie do klienta w momencie, kiedy najbardziej potrzebuje usług lub produktów,...
Styczniowe zapowiedzi Facebooka odnośnie stopniowego wprowadzania nowego wyglądu stron firmowych stają się powoli rzeczywistością. Nie jest on co prawda jeszcze dostępny dla wszystkich fanpage’y,...
Marketing szeptany – co to jest z metoda promocji i na czym polega? Jakie są jej największe zalety? Przedstawiamy krótki przewodnik po tej popularnej...
Role i dostęp do stron na Facebooku Na Facebooku, w przypadku stron firmowych, dostęp i uprawnienia do zarządzania stroną są przypisane różnym rolom. W...