Trudne i nietypowe branże – jak je reklamować?

W marketingu internetowym nie ma niemożliwego – dla każdej branży można stworzyć strategię działań marketingowych. Wymaga to jednak zapoznania się ze specyfiką danej branży, określenia grupy docelowej oraz dobrania odpowiednich kanałów promocji. Wszystkie te działania muszą być zgodne z polityką oraz wartościami firmy.

Wyróżnić można wiele branż, które rządzą się swoimi prawami i wymagają indywidualnego podejścia.

 

Kampanie branżowe, w których się specjalizujemy

  • marketing dla e-commerce: handel elektroniczny to wymagająca branża, dlatego konieczne jest zastosowanie konkretnych rozwiązań, aby dotrzeć do grona potencjalnych klientów. Oferta kierowana jest w szczególności do właścicieli sklepów internetowych,
  • kompleksowa obsługa marketingowa developerów: dotarcie do osób zainteresowanych zakupem nieruchomości jest nie lada wyzwaniem. Z nami developerzy zbudują pozytywne wizerunek marki i przyciągną nowych klientów,
  • reklama gabinetów medycyny estetycznej, SPA i kosmetycznych: branża ta wymaga wdrożenia szczególnych działań ze względu na dużą konkurencyjność na rynku, a także usytuowanie konkurencyjnych firm w podobnej lokalizacji oraz proponowanie podobnych usług i produktów,
  • reklama w Internecie dla firm produkcyjnych: firmy te powinny dotrzeć do dwóch grup docelowych – odbiorcy końcowego produktu oraz dystrybutorów, pośredników i sprzedawców. Z nami trafisz ze swoją ofertą do obu grup docelowych,
  • kampanie reklamowe dla salonów samochodowych i branży motoryzacyjnej: popraw swój wizerunek oraz komunikację z klientami, dzięki naszym działaniom marketingowym.

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

300
Kampanii AdWords
500
Klientów
500
Słów w top 5
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION