Promocja usług deweloperskich w sieci

Pomimo wysokiej inflacji, branża budowlana w Polsce ma się bardzo dobrze. Cały czas powstają nowe mieszkania i cały czas przybywa zainteresowanych kupnem nowych lokali. Jednak też jest spora konkurencja wśród deweloperów. Jak promować usługi deweloperskie i jak skutecznie sprzedawać mieszkania?

Jak promować usługi deweloperskie?

Kiedy chcemy wypromować usługi deweloperskie – w tym sprzedaż mieszkań – musimy wziąć pod uwagę jaki ma być cel tychże działań, jaką mamy konkurencję oraz do jakiej grupy docelowej kierujemy te działania. Klientów korzystających z usług deweloperskich dzieli się na różne grupy. Można na przykład wydzielić:

  • osoby szukające pierwszego mieszkania;
  • osoby inwestujące w mieszkania, które następnie chcą je wynająć;
  • osoby poszukujące mieszkania dla swojego dziecka.

Nim rozpoczniemy promocję, musimy wybrać, do kogo będziemy ją kierować, ponieważ różne grupy zwracają uwagę na różne rzeczy podczas poszukiwań najbardziej odpowiedniego mieszkania.

Strona internetowa dewelopera

Klientom zależy przede wszystkim na to, aby deweloper, którego wybiorą, był godny zaufania. Z pewnością będą mieć wątpliwości, jeśli dana firma nie będzie miała strony internetowej. Stara zasada mówi, że czego nie ma w internecie – to nie istnieje. Profesjonalna strona budzi zaufanie, zwłaszcza wtedy, kiedy znajdują się na niej wcześniejsze realizacje dewelopera, szczegółowe informacje na temat sytuacji finansowej, a także na temat przyszłych planów. Dzięki temu klienci będą mieć pewność, że dana firma nie upadnie przed zakończeniem budowy ich wymarzonego osiedla. Na stronie internetowej warto również zamieścić wszelkie informacje, które mogą interesować naszą grupę docelową, takie jak na przykład warunki otrzymania kredytu czy okolica, w której znajduje się mieszkanie – czy blisko znajduje się szkoły, sklepy, przychodnie, tereny zielone, place zabaw itd. Należy również poinformować o przewidywanym wzroście wartości mieszkania czy też skierować podstronę dla studentów, którzy chcą wynająć coś blisko uczelni.

Pozycjonowanie strony internetowej dewelopera

Jeśli ktokolwiek zastanawia się nad tym, jak sprzedać mieszkanie – powinien nie tylko zdecydować się na stronę internetową, ale i marketing online. Do najskuteczniejszych działań należy pozycjonowanie stron, które jest oparte na wyborze słów kluczowych, które najczęściej są wyszukiwane przez konkretnych klientów. Frazy kluczowe mogą być związane z rynkiem deweloperskim, rynkiem nieruchomości, branżą budowlaną, z rynkiem lokalnym itd. Stronę internetową warto pozycjonować pod kątem miejsca w wyszukiwarce, jak i na mapach Google.

Kampania Google Ads a firma deweloperska

Bardzo skuteczną reklamę można również uzyskać przy pomocy Google Ads. Dzięki tego typu reklamie, strona dewelopera wyświetla się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce na frazy kluczowe. Podczas tworzenia takiej kampanii należy dobrze przemyśleć grupę docelową, do której chce się dotrzeć, a także przetestować kilka możliwych wariantów reklam, aby ostatecznie wybrać ten, który jest najlepszy.

Promocja usług na portalach społecznościowych

Warto prowadzić również fanpage w popularnych mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram. W takich miejscach można budować zaufanie do firmy i przekonywać do siebie klientów, na przykład wskazując na korzyści, które płyną ze współpracy z nami, a także publikować zdjęcia mieszkań, osiedla, okolic danych budynków, prezentować kolejne etapy budowy itd.

Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski