Sprzedaż mieszkań – jaka reklama będzie najskuteczniejsza?

Jak w dobie dużej konkurencji skutecznie reklamować sprzedaż mieszkań oraz innych nieruchomości? Jest to nie lada wyzwanie, z którym jednak można sobie poradzić, skupiając się na najważniejszych zasadach. Poznaj kilka praktycznych wskazówek i sprawdź, na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę.

Przeczytasz w 7 minut
22 kwietnia 2020
Marketing

Przygotowanie oferty sprzedaży mieszkania

Przygotowując ofertę, skup się na jak najlepszym zaprezentowaniu danego mieszkania lub nieruchomości. Dobrze przygotowana oferta to połowa sukcesu, ponieważ to właśnie dzięki niej pokazujesz to, co masz do zaoferowania.

  1. Opis mieszkania

Przygotuj atrakcyjny i dokładny opis nieruchomości, który nie tylko pokaże Klientowi, co może zyskać, nabywając dany obiekt, ale także będzie zawierał szczegółowe dane techniczne mieszkania. Opis powinien być rzeczowy i napisany przystępnym językiem. Możesz także wybrać unikalną cechę nieruchomości i wokół niej zbudować cały opis.

  1. Zdjęcia mieszkania

Nieodłącznym elementem każdej oferty powinny być dobrej jakości fotografie, które pokażą Klientowi, jak wizualnie prezentuje się dana przestrzeń. Większość ludzi to wzrokowcy, dlatego zdjęcia muszą wywoływać u odbiorcy pozytywne skojarzenia. Nawet jeśli przygotowujemy ofertę  mało atrakcyjnego mieszkania, powinniśmy się skupić na wyeksponowaniu zalet i ukryciu wad. Często odpowiednio światło pozwala uzyskać zadowalający efekt.

  1. Rzuty mieszkania

Każda oferta powinna zawierać rzuty nieruchomości z dokładnym oznaczeniem powierzchni oraz rozkładu poszczególnych pomieszczeń. Pozwoli to Klientowi zorientować się, jak wygląda mieszkanie. Jeśli dana oferta zainteresuje go, szansa na sprzedaż obiektu znacząco się zwiększa.

  1. Prezentacja 3D

Technologia 3D pozwala na wizualizację wnętrza i pokazanie Klientowi, jak prezentuje się dane mieszkanie. Taki wirtualny spacer pozwala zorientować się, jak dokładnie wyglądają lub mogą wyglądać dane pomieszczenia. Klient wiedząc, z jaką nieruchomością ma do czynienia, łatwiej zdecyduje się na jej zakup, jeśli będzie znał wszystkie szczegóły.

 

Jak zaprezentować ofertę mieszkania?

Przygotowałeś ofertę i chcesz z nią dotrzeć do jak największej liczby osób? Sprawdź, jakimi kanałami możesz się posłużyć, aby zyskać potencjalnych Klientów.

  1. Reklama w internecie – najlepiej skorzystać z serwisów nieruchomościowych, na których wystawia się poszczególne mieszkania, a następnie przystąpić do promowania własnej oferty.
  2. Reklama w social media – FacebookInstagram oraz inne platformy dają ogromne możliwości dotarcia do dużej grupy osób. Odpowiednio przeprowadzona kampania reklamowa pozwoli Ci dotrzeć z ofertą do potencjalnych Klientów.
  3. Reklama banerowa – tradycyjna forma reklamy, która jednak może być tak samo efektywna, jak reklama w internecie. W tym przypadku najważniejsze jest chwytliwe hasło oraz wybór odpowiedniego miejsca na baner.
  4. Ulotki i foldery – odpowiednio przygotowane materiały reklamowe pozwalają zaprezentować ofertę w atrakcyjny i przystępny sposób. Są przydatne przede wszystkim na targach czy podczas fizycznego kontaktu z Klientem.

Jeśli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie przygotować ofertę sprzedaży mieszkania, a następnie dotrzeć z nią do swoich potencjalnych Klientów, możesz skorzystać z usług profesjonalnej firmy marketingowej, która dzięki wiedzy i doświadczeniu zrobi to szybko i skutecznie.

Powiązane wpisy

Zobacz wszystkie wpisy
Marketing

Co to są boty internetowe i do czego służą?

Boty, choć wielu osobom kojarzą się głównie z oszustwami internetowymi lub sztuczną inteligencją, w rzeczywistości pełnią wiele pożytecznych funkcji w sieci. To właśnie dzięki…

Przeczytaj w 5 minut
30 maja 2025