Reklama na LinkedIn – dlaczego warto?

LinkedIn był niegdyś jedynym portalem z ofertami pracy i miejscem, w którym można było szukać kontaktów biznesowych. Obecnie w tym serwisie prężnie rozwija się sieć reklamowa – z tego powodu sporo firm wykorzystuje konto na LinkedIn jako narzędzie do prowadzenia własnych działań. Dlaczego warto rozpocząć działania reklamowe na tej platformie?

Mała konkurencyjność

Najpopularniejszych portalem społecznościowych zarówno wśród osób prywatnych, jak i firm jest Facebook – z tego powodu największą popularnością wśród sieci reklamowych cieszy się Facebook Ads. Mniej przedsiębiorstw decyduje się na takie działania na portalu LinkedIn – co wpływa na mniejszą konkurencyjność wśród reklamodawców i tym samym większe szanse na dotarcie do potencjalnych klientów. Możliwość dotarcia do wielu osób pozwala uzyskać większy zwrot z poniesionych inwestycji. Warto zatem korzystać z mniej popularnych platform nim przyciągną konkurencję.

Możliwość dotarcia do osób w konkretnej branży

Na kontach użytkowników LinkedIn znajdują się aktualne informacje związane z karierą zawodową – dotyczą uzyskanego wykształcenia i skończonej szkoły czy uczelni, firm, w których pracują i pracowali, zdobytych uprawnień i ukończonych kursów. Żaden portal społecznościowy nie umożliwia dotarcia do osób na określonych stanowiskach w konkretnej branży.  

Wysoka skuteczność kampanii reklamowych

Reklama na LinkedIn umożliwia dotarcie nie tylko do osób na konkretnych stanowiskach czy z konkretnych branżach. Portal ten pozwala również dotrzeć do osób posiadających ściśle określone umiejętności. Przekaz reklamowy dopasowany do kompetencji potencjalnych klientów zapewnia wyższą skuteczność poprzez lepsze wypromowanie produktów i usług. Tym samym LinkedIn Ads pozwala skutecznie rozreklamować nawet dość specyficzne oferty, które są skierowane do bardzo wąskiego grona odbiorców, którzy mogą zainteresować się daną ofertą ze względu na rozwój zawodowy. Warto tak rozreklamować szkolenia, kursy, warsztaty czy oprogramowanie, ale również i usługi oraz produkty wpływające na poprawę komfortu pracy (meble i akcesoria biurowe) bądź pozwalające zaoszczędzić czas (catering).  

Inne zalety LinkedIn Ads

Do innych zalet LinkedIn Ads należą:

  • remarketing i retargeting – portal pozwala na prowadzenie reklamy remarketingowej na podstawie tagu śledzącego. Umożliwia również działania, które opierają się na adresach e-mail oraz nazwach firm;
  • wizerunek pracodawcy – LinkedIn wpływa również na wizerunek przedsiębiorstwa jako rzetelnego i profesjonalnego;
  • reklama InMail – serwis pozwala również na skuteczną kampanię mailingową;
  • reklama z formularzem – portal umożliwia zastosowanie specjalnego formularza, przez który potencjalny klient może zadawać pytania;
  • ustalenie celu reklamy – LinkedIn Ads pozwala na ustalenie celu reklamy, którym może być wizyta na stronie firmy, świadomość marki, konwersje czy pozyskanie nowych klientów;
  • monitorowanie kampanii – portal dostarcza również raporty efektywności danej kampanii z uwzględnieniem jej celu. 

 

Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski