Czy warto reklamować się na Instagramie?

Z Instagrama na świecie korzysta ponad miliard użytkowników, natomiast w Polsce jest to prawie 7 milionów. Niesłabnąca popularność tej aplikacji sprawia, że stała się ona potężnym narzędziem marketingowym. Instagram cały czas rozwija swoje narzędzia, dlatego już od dawna jest jedną z największych platform reklamowych, która jest w stanie wygenerować ogromne zyski. Sprawdź, dlaczego reklama na Instagramie może pomóc Ci w rozwoju Twojej marki.

ikony aplikacji instagram

Szybka i spersonalizowana reklama na Instagramie

Aplikacja Instagram dzięki różnym funkcjom pozwala na dotarcie do dużej liczby osób w krótkim czasie i przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych. Możesz prowadzić kampanie reklamowe globalne, skierowane na cały świat albo lokalne, ograniczone tylko do najbliższego otoczenia. Od Ciebie i Twoich potrzeb zależy, komu będzie wyświetlała się reklama. Instagram umożliwia zdefiniowanie konkretnej grupy docelowej na podstawie takich zmiennych jak wiek, płeć, lokalizacja czy zainteresowania.

Jaka forma reklamy na Instagramie będzie najlepsza?

  • kobieta trzyma telefon w dłoniReklama w formie zdjęć – jedno dobrze zrobione zdjęcie z interesującym podpisem jest w stanie przyciągnąć uwagę niejednego konsumenta. W ten łatwy i szybki sposób można dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i zainteresować ich swoim produktem.
  • Reklama wideo – jest to atrakcyjna forma reklamy, która łączy w sobie obraz, dźwięk i ruch. Pozwala na zaprezentowanie użytkownikowi krótkiego filmu, w którym można w ciekawy sposób zawrzeć najważniejsze informacje o swojej marce.
  • Reklama w relacjach – Instagram Stories to narzędzie, które cieszy się bardzo dużą popularnością zarówno wśród twórców, jak i odbiorców. Warto wykorzystać ten format, aby dotrzeć do swoich potencjalnych klientów.
  • Reklama karuzelowa – polega na umieszczeniu w jednym poście od 2 do 10 zdjęć, które użytkownik może przesuwać placem w bok. Taki rodzaj reklamy umożliwia zaprezentowanie jednocześnie wielu produktów lub usług.
  • Reklama w sekcji Eksploruj – ten rodzaj reklamy pozwala na dotarcie do grupy odbiorców, którzy są otwarci i chętni na odkrywanie nowych rzeczy. Wykorzystaj ciekawość użytkowników i przyciągnij ich uwagę.

Postaw na media społecznościowe

Reklama na Instagramie, ale także w innych kanałach social media to dobry pomysł na promocję własnych produktów i usług oraz na dotarcie z nimi do potencjalnych klientów. Dzięki takim platformom, jak Facebook, Pinterest, Twitter czy YouTube, można przeprowadzić skuteczne kampanie branżowe, które są w stanie przełożyć się na wymierne korzyści, a tym samym zwiększenie zysków. Nie zwlekaj z decyzją i już dzisiaj załóż konto swojej firmy w mediach społecznościowych. Jeśli masz wątpliwości, jaka forma reklamy będzie najlepsza – skorzystaj z usług agencji marketingowej, które szybko i profesjonalnie doradzi Ci w sprawach promocji w Internecie.

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

logo-brand-creator-2
logo-karcher-2
logo-karcher
logo-brand-creator
logo-profi
logo-wisla-krakow
ikona-maile
ikona-kontakt-klient
ikona-statystyki

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION