Aplikacja Google Adwords na Android – linki sponsorowane już nigdy nie będą takie same
4 marca firma Google ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej aplikacji do tworzenia kampanii Adwords. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich użytkowników systemu operacyjnego Android 4.0 i nowszych do pobrania w Google Play. Coraz większa liczba firm korzysta z aplikacji mobilnych do zarządzania swoim przedsiębiorstwem, aby być na bieżąco. Dzięki takim aplikacjom w łatwy sposób można kontrolować poczynania firmy w domu, na ławce w parku czy podczas dojazdu do pracy.
Aplikacja przeznaczona jest jako dodatek do programu w wersji stacjonarnej, nie można tworzyć na niej kampanii od podstaw. Google proponuje swój program w wersji mobilnej, aby ostrzegać użytkowników, lub mobilizować do działania jak tylko przydarzy się okazja.
Jeśli zaś chodzi o funkcjonalność to z poziomu aplikacji będzie możliwość:
- aktualizacji ofert i budżetów kampanii
- statystyki otwarcia kampanii
- alertów oraz powiadomień w czasie rzeczywistym
- sugestie dotyczące usprawnienia kampanii
- telefonu do eksperta google
Google Adwords zapewnia w ten sposób bezproblemowy dostęp do wszystkich najważniejszych danych z kont klientów, jak kosztów, klików czy konwersji. Dane możemy w łatwy sposób uporządkować, przez dni tygodnia czy grupy reklam i tworzyć szczegółowe raporty wraz z wykresami.
Aplikację można sprawdzić i przetestować już dziś na swoim koncie,
do pobrania w Google Play Store.