Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strony internetowej?
Strona internetowa to wizytówka każdej firmy. Jej wygląd, ale także treści, które się na niej znajdują, w dużej mierze wpływają na to, jak dana...
Strona internetowa to wizytówka każdej firmy. Jej wygląd, ale także treści, które się na niej znajdują, w dużej mierze wpływają na to, jak dana...
Reklama mobilna to rodzaj działań marketingowych, który do promocji wykorzystuje urządzenia mobilne, takie jak smartfony czy tablety. Początkowo reklama na komórkach dotyczyła wyłącznie wiadomości...
Marketing szeptany zwany inaczej buzz marketingiem jest formą prowadzenia działań marketingowych, która polega na dotarciu z danym przekazem do potencjalnego klienta. Wykorzystuje się do...
Z Instagrama na świecie korzysta ponad miliard użytkowników, natomiast w Polsce jest to prawie 7 milionów. Niesłabnąca popularność tej aplikacji sprawia, że stała się...
Media społecznościowe posiadają w sobie ogromny potencjał do wykorzystania. Najpopularniejsze serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter czy Pinterest pozwalają na prowadzenie...
Czym jest system reklamowy na Facebooku, jak działa i dlaczego warto z niego korzystać? Facebook Ads jest jednym z najczęściej używanych systemów reklamowych. Dzięki...