
Dzień po apokalipsie mobile
Tak jak pisałem w ostatnim wpisie dnia 21 kwietnia br. wprowadzony (mogę już tak napisać) został algorytm Google dotyczący oceny funkcjonalności strony pod kątem wyszukiwania...
Tak jak pisałem w ostatnim wpisie dnia 21 kwietnia br. wprowadzony (mogę już tak napisać) został algorytm Google dotyczący oceny funkcjonalności strony pod kątem wyszukiwania...
Social media marketing i SEO to dwie bardzo mocno związane ze sobą strategie. Obie są organiczne, obie chcą zbudować atrakcyjność serwisu by ten w naturalny sposób...
SEO (z ang. seo – search engine optimization) – to działania zmierzające do wypromowania danego serwisu internetowego na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych...
W poprzednim wpisie, staraliśmy się ugryść kwestię techniczne dotyczące strony. Dziś postaramy się powiedzieć coś więcej na ten temat, a dokładniej o optymalizacji kodu...
Jak przeprowadzić Audyt SEO krok po kroku? W tym artykule znajdziecie informacje na temat adresów URL oraz linkowania. Jak to powinno wyglądać, żeby nasza...
Od pierwszego lipca rozpoczęła się automatyczna aktualizacja adresów URL Google AdWords. Istniejące adresy docelowe nie będą mogły być edytowane dopóki nie zostaną zaktualizowane. Jednym słowem,...