Zmiany adresu URL Google AdWords

Od pierwszego lipca rozpoczęła się automatyczna aktualizacja adresów URL Google AdWords. Istniejące adresy docelowe nie będą mogły być edytowane dopóki nie zostaną zaktualizowane. Jednym słowem, jeśli dana reklama nie zostanie przekształcona, przestanie się wyświetlać.

Zmiany z ulepszonymi adresami URL funkcjonują już od lutego tego roku, jednak dzień 1 lipca wyznaczono ostateczny termin, do którego należy przejść na nowe, ulepszone adresy i zacząć ich używać zamiast docelowych URLi. Nowe adresy pozwalają na łatwiejsze i szybsze zarządzanie adresami w AdWords, Google udostępniło dla nich również szablony śledzenia.

 Zmiany, które zostały 1 lipca:

  • brak możliwości tworzenia i edytowania docelowych adresów URL. Wszystkie adresy tworzymy za pomocą ulepszonych adresów URL.
  • reklamy z docelowymi adresami URL, które nie są zmienione na ulepszone przestaną się wyświetlać w przeciągu najbliższych kilku miesięcy.

Google poinformuje 30 dniowym wyprzedzeniem, każdego użytkownika, który nie dostosuje się do zmian, z że jego reklama przestanie się wyświetlać. Na koncie będzie wyświetlał się również alert, który będzie przypominał o zmianie. Więcej o uaktualnieniu adresów URL można poczytać ->tutaj<- , a pytania i wątpliwości można kierować na blog o AdWords –> tutaj<- .

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

logo-brand-creator-2
logo-karcher-2
logo-karcher
logo-brand-creator
logo-profi
logo-wisla-krakow
ikona-maile
ikona-kontakt-klient
ikona-statystyki

Opinie klientów.

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION

Funkcjonalności zawarte w systemie usprawniają selekcję aplikacji, skracając czas tego procesu i przede wszystkim ułatwiają zarządzanie bazą CV…

Mariana Kowalska, Samodzielny Specjalista ds. Rozwoju Pracowników, BRAND CREATION