Nasze produkty oraz usługi dostępne
specjalnie dla Ciebie
Google Ads (dawniej Google AdWords) to cały system reklamowy Google. Działa nieprzerwanie od 2000 roku i daje coraz więcej możliwości do przeprowadzania dedykowanych kampanii reklamowych dopasowanych do potrzeb Klienta. Nowoczesny marketing opiera się w dużej mierze właśnie o wybrane elementy z programu Google Ads ( Google Adwords).
Dlaczego Google Ads (AdWords)?
Możemy dowolnie konfigurować kampanie, dobierać cele, zasięgi – dopasowywać parametry do potrzeb i możliwości Klienta.
Płatność za reklamy Google Ads (Google AdWords) jest zawsze uzależniona od wyników. Nie ma określonych minimalnych budżetów reklamowych – dlatego też jest to reklama w zasadzie dla każdej firmy potrzebującej wsparcia w Internecie (Czyli dla każdej firmy J ).
Wyniki kampanii są bardzo wymierne . Dysponujemy narzędziami do analizy i optymalizacji kampanii. Klient zawsze wie jakie korzyści osiągnął, ilu nowy klientów zyskał, ilu do niego powróciło. Widać doskonale czy kampania jest dobrze targetowana, czy dociera do dobrej grupy docelowej, w odpowiednim czasie i miejscu. Które słowa kluczowe działają najlepiej. Możemy śledzić wiele skomplikowanych parametrów.
Popularność – Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Korzysta z niej 42% całej populacji Ziemi! Z serwisu Youtube korzysta 1,9 miliarda osób.
Precyzyjne projektowanie kampanii Google Ads jest możliwe ze względu na wiele parametrów. Zakładając określone cele możemy wybrać odpowiedni dla Klienta typ kampanii. I kierować tą kampanię do określonej grupy osób. Google dają nam możliwość wyboru kierowania reklam poprzez:
– Wybór odpowiedniego odbiorcy (dane demograficzne, zainteresowania, zamiary, upodobania, zachowania w sieci)
– Wybór ze względu na treść strony (tematyka, miejsce docelowe, słowa kluczowe)
– Wybór ze względu na urządzenia (komputery, urządzenia mobilne, tablety, telewizory, urządzenia z odpowiednim systemem – IOS, Android)
Wszystkie kampanie Google Ads ( Google Adwords) mają na celu podniesienie sprzedaży, podniesienie świadomości marki czy produktu. Wspólnie z Klientem wybieramy te narzędzia, które będą najlepiej służyły interesom Klienta. Które pozwolą na najkorzystniejsze zaprezentowanie Jego Firmy, produktów lub usług. Każda kampania Google jest na bieżąco obserwowana, analizowana i optymalizowana, tak, aby przyniosła Klientowi jak najwięcej korzyści. Mierzymy konwersje, podnosimy zasięgi, tniemy koszty.
Typy reklamy Google AdWords (AdWords)
Elementami tworzonych przez nas dedykowanych kampanii Google – narzędziami GoogleAds (Google Adwords) są: