Jak reklamować gabinet kosmetyczny w sieci?

Bez względu na to, w jakiej działasz branży – powinieneś zadbać o reklamę w Internecie. W przypadku gabinetów kosmetycznych warto skupić się na pozycjonowaniu. W branży beauty to dziś konieczność związana z ogromną konkurencją, ale jednocześnie również z bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Wiele osób zwraca uwagę na swój wygląd zewnętrzny i chce prezentować się jak najlepiej. Odpowiednia reklama w sieci pozwala promować produkty i usługi, a także zwiększyć zasięgi oraz poprawić rozpoznawalność marki i tym samym wpływa na wyższą konwersję. Na czym się skupić, kiedy chcemy wypromować stronę gabinetu kosmetycznego?

Ustal grupę docelową

Jeszcze przed rozpoczęciem działań marketingowych należy koniecznie określić grupę docelową, czyli ustalić, komu chcemy zaproponować nasze usługi oraz produkty. W zależności od wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań, miejsca pracy czy ilości dzieci należy wybrać odpowiedni kanał i sposób dotarcia do klientów. Im więcej informacji mamy o potencjalnych klientach – tym łatwiej będzie nam do nich dotrzeć. Kiedy wiemy, kim jest nasz klient, możemy doskonale dostosować przekaz reklamowy poprzez właściwy dobór słownictwa, ofertę produktową oraz zakres cenowy.

Dobierz słowa kluczowe

Po ustaleniu grupy docelowej należy wybrać właściwe słowa kluczowe. Na to działanie warto poświęcić trochę czasu – jeśli nie zostanie ono wykonane dokładnie reklama gabinetów kosmetycznych nie przyniesie zamierzonych efektów, ponieważ dobrane frazy okażą się nieskuteczne. Najlepiej skupić się na produktach i usługach, które są najpopularniejsze wśród klientów i na których salon kosmetyczny zarabia najwięcej. Z powodu dużej konkurencji warto postawić na słowa kluczowe z długiego ogona, czyli dłuższe frazy. Tego typu frazy są rzadziej wpisywane w wyszukiwarkę i mają mniejszą konkurencyjność, ale pozwalają dotrzeć do zdecydowanych klientów szukających konkretnych usług, produktów lub informacji. Należy pozycjonować również słowa kluczowe, które zawierają w sobie nazwę firmy – właśnie w taki sposób są wyszukiwane znane i lubiane marki. Podczas doboru słów kluczowych należy korzystać z narzędzi, które pozwalają sprawdzić, co potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarki np. Planer słów kluczowych, Senuto, Ahrefs czy Answer The Public.

Sprawdzaj trendy

Podczas wyboru słów kluczowych warto zwrócić uwagę również na obecnie panujące trendy. Należy je również monitorować podczas pozycjonowania, które jest procesem długotrwałym. Obecne trendy można sprawdzić za pomocą narzędzia Google Trends. W branży beauty co jakiś czas pojawiają się interesujące nowinki – nowe produkty kosmetyczne czy bardziej skuteczne zabiegi, które przyciągają obecnych i nowych klientów.

Pozycjonowanie w branży beauty

Po doborze słów kluczowych należy następnie stworzyć interesujące oraz przydatne treści zawierające owe frazy. Na stronie powinny znaleźć się nie tylko opisy kategorii, ale również i artykuły eksperckie, poradniki, recenzje czy instrukcje, co ma ogromny wpływa na ilość osób odwiedzających witrynę. Następnie należy zadbać o optymalizację strony oraz linki przychodzące i responsywność, czyli dostosowanie witryny do rozdzielczości urządzeń mobilnych.

Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski