Ustanowiona Polityka Jakości jest dokumentem wiodącym, wyznaczającym strategię naszej firmy
w zakresie świadczonych usług. Założenia Polityki Jakości są znane, akceptowane i rozumiane przez wszystkich pracowników.
Misją firmy jest zaspakajanie potrzeb naszych Klientów poprzez oferowanie usług, które wyróżniają się wysoką jakością, fachowością wykonania i sprawnością obsługi.
Polityka Jakości
- Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, analizując jego potrzeby i oczekiwania. Nasze działania uwzględniają nieustająco zmieniający się rynek konsumencki oraz wymagania prawne. Służymy pomocą i doradztwem w zakresie kampanii branżowych, Social Mediów, kampanii mailingowych oraz usług doradczych i szkoleniowych.
- Zadowolenie Klientów traktujemy jako miarę jakości naszych usług i impuls do dalszego rozwoju, dążymy do zdobycia i utrzymania opinii wiarygodnego partnera biznesowego
Politykę Jakości realizujemy poprzez:
- Poznawanie i zaspokajanie potrzeb i oczekiwań Klientów na wszystkich etapach współpracy
- Współpracę z zaufanymi partnerami oferującymi usługi wyłącznie na najwyższym poziomie
- Doskonalenie systemu zarządzania, w celu stałego usprawniania sprawności obsługi
- Systematyczne szkolenie pracowników, podnoszące ich kwalifikacje i poczucie satysfakcji z wykonywanej pracy
- Utrzymywanie w świadomości pracowników odpowiedzialności za wykonywane czynności i identyfikację z interesami Firmy
Cały zespół ONLINE GROUP pracuje w ramach systemu zapewnienia jakości. Pracownicy znają przesłanie Polityki Jakości, realizując jej postanowienia na co dzień – każdy na własnym stanowisku pracy.