Wymiary grafik do reklam internetowych

Planując kampanię internetową w Social Mediach czy w wyszukiwarce Google, istotnym elementem są zawsze elementy graficzne.

Dlaczego grafiki są ważne w kampaniach internetowych:

  • Przyciągają uwagę użytkowników i mogą skłonić ich do zainteresowania się reklamą lub postem.
  • Pozwalają szybko przekazać informacje i emocje, co jest kluczowe w reklamach.
  • Spójne i rozpoznawalne grafiki pomagają budować tożsamość marki.
  • Profesjonalna i dobrze dobrana grafika może zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) i skonwertować więcej użytkowników na klientów.

Wymiary wszystkich grafik/zdjęć potrzebnych do prowadzenia kampanii na Facebooku:

  1. Profilowe:
    • Wymiary: 180 x 180 pikseli.
    • Facebook automatycznie skaluje je do 170 x 170 pikseli na stronie.
  1. Zdjęcie w tle (Cover Photo):
    • Wymiary: 820 x 462 pikseli.
    • To ważne miejsce do wyrażenia charakteru i stylu Twojego profilu.
  1. Posty na Facebooku:
  • Zdjęcia:

– Post Poziomy na Facebooku – wymiar 1200 x 900 pikseli.

– Post Pionowy na Facebooku – wymiar 1080 x 1350 pikseli.

– Post Kwadratowy na Facebooku – wymiar 1800 x 1800 pikseli.

– Post typu Stories na Facebooku – wymiar 1080 x 1920 pikseli.

  • Reklamy na Facebooku:

– Polubienia – wymiar 1080 x 1080 pikseli.

– Reklama Karuzelowa (wyświetlana w relacjach, aktualnościach, reklamach in-stream w filmach i rolkach, wynikach wyszukiwania, aplikacjach) – wymiar 1080 x 1080 pikseli.

– Kolekcja (wyświetlana w relacjach, aktualnościach, reklamach in-stream w filmach i rolkach, wynikach wyszukiwania, aplikacjach), zazwyczaj zawiera obraz lub film i kilka zdjęć produktów, wymiar 1080 x 1080 pikseli.

  1. Reklama tekstowa ze zdjęciami lub wideo w 3 formatach:

– Reklama Pozioma (w wynikach wyszukiwania), wymiar 1200 x 628 pikseli.

– Reklama Kwadratowa (wyświetlana w aktualnościach, reklamach in-stream w filmach i rolkach oraz wynikach wyszukiwania), wymiar 1080 x 1080 pikseli

– Reklama Pionowa (wyświetlana w relacjach, rolkach, aplikacjach i witrynach), wymiar 1080 x 1920 pikseli.

 

Grafiki/zdjęcia potrzebne do prowadzenia kampanii Google Ads:

Wszystkie grafiki wykorzystywane w Google Ads muszą być w formatach JPG, GIF lub PNG, z maksymalnym rozmiarem pliku wynoszącym 150 KB. Do dyspozycji mamy elastyczne reklamy displayowe ( zyskujące popularność ) oraz statyczne reklamy graficzne o różnych rozmiarach.  Wykorzystywane są m.in. w kampaniach Performance Max, GDN, Demand Generation. Aby maksymalnie uprościć proces przygotowywania grafik, optymalnie jest zawsze przygotowywać poniższy zestaw, którego poszczególne elementy są wykorzystywane w różnych konfiguracjach kampanii:

  • 600 x 314 (elastyczne)
  • 300 x 300 (elastyczna)
  • 600 x 1067 (elastyczne)
  • 480 x 600 (elastyczne)
  • 128 x 128 (elastyczna – logo)
  • 512 x 128 (elastyczna – logo)
  • 468 x 60
  • 728 x 90
  • 250 x 250
  • 200 x 200
  • 336 x 280
  • 300 x 250
  • 120 x 600
  • 160 x 600
  • 320 x 50
  • 320 x 100
  • 300 x 50
  • 300 x 600
  • 970 x 90
  • 240 x 400
  • 980 x 120
  • 930 x 180
  • 250 x 360
  • 580 x 400
  • 300 x 1050
  • 480 x 600
  • 600 x 1067
Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski