Jak skutecznie promować salony samochodowe online?

Jeśli się zastanawiasz nad tym, jak skutecznie wypromować salon samochodowy i przyciągnąć do niego klientów albo sam prowadzisz taki salon i nie wiesz jakie metody warto zastosować do promocji – koniecznie zapoznaj się z naszym poniższym artykułem. Podpowiadamy z czego warto korzystać, aby osiągnąć zadowalający efekt.

Reklama salonów samochodowych – czy warto?

Inwestycja w promocję firmy, bez względu na to, czym dokładnie się zajmuje, jest zawsze dobrą decyzją. Dzięki wykorzystaniu pewnych rozwiązań można trafić do ogromnej liczby odbiorców i tym samym zyskać nowych klientów. Istnieje kilka sposobów na reklamę salonów samochodowych, którymi warto się zainteresować. Poniżej wymieniamy najpopularniejsze i najbardziej skuteczne metody promocji.

Strona internetowa firmy

Pierwszą rzeczą jaką należy bezwzględnie zrobić po rozpoczęciu działalności jest zadbanie o stronę internetową przedsiębiorstwa. Utworzenie jej najlepiej zlecić doświadczonemu specjaliście, który doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób powinna być wykonana i przygotowana strona, aby nie tylko działała poprawnie i szybko, ale również i wzbudzała zainteresowanie potencjalnych klientów. Co powinno się znaleźć na stronie internetowej każdej firmy? Warto przedstawić informacje na temat przedsiębiorstwa, zamieścić informacje o usługach i produktach (ze zdjęciami i opisami), a także adres firmy z informacją o tym, jak dojechać do jej siedziby. Warto umieścić również mapkę z Google’a, informację o godzinach otwarcia i dane kontaktowe. W przypadku gdy oferuje się sprzedaż produktów – usługę tę można przenieść do internetu. Wtedy warto zainwestować w sklep internetowy, który umożliwia zakupy online. 

Pozycjonowanie i Google Ads

Kiedy istnieje już strona internetowa, należy zająć się jej promocją. Reklama salonów samochodowych powinna obejmować zarówno pozycjonowanie, jak i popularne Google Ads. SEO, czyli pozycjonowanie, to szereg zróżnicowanych zadań, które mają na celu wypromować daną stronę internetową, aby znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Wysokie pozycje wyszukiwania mają wpływ na większy ruch na stronie, co umożliwia zaprezentowanie produktów większej liczbie potencjalnych klientów. Warto zainwestować również w Google Ads. Pozycjonowanie czasami wymaga czasu, natomiast Google Ads pozwala od razu znaleźć się na pierwszej stronie w płatnych wyszukiwaniach.

Media społecznościowe

Reklama salonów samochodowych powinna obejmować również promocję w mediach społecznościowych. Social media znakomicie nadają się do promocji firmy. Do najpopularniejszych portali tego rodzaju należą Facebook, Instagram czy Twitter. Serwisy te zrzeszają miliony użytkowników. Taka sieć reklamowa jak Facebook Ads pozwala dotrzeć do osób o konkretnej płci, w konkretnym wieku czy o konkretnych zainteresowaniach, co pozwala szybko i łatwo dotrzeć do potencjalnych klientów. Warto prowadzić również konta firmowe, które również mają na celu zyskać nowych odbiorców, ale i zbudować z nimi relację, a także budować wizerunek firmy za pomocą publikacji interesujących oraz wartościowych treści, interakcji z odbiorcami, odpowiedzi na ich pytania itd.

Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski