Najważniejsze zasady marketingu szeptanego
Marketing szeptany jest bardzo skutecznym narzędziem, o ile zostanie dobrze zastosowany. Jednak obecnie wiele osób sądzi, że polega wyłącznie na publikowaniu linków w komentarzach....
Marketing szeptany jest bardzo skutecznym narzędziem, o ile zostanie dobrze zastosowany. Jednak obecnie wiele osób sądzi, że polega wyłącznie na publikowaniu linków w komentarzach....
Deklaracja dostępności, czyli WCAG – Web Content Accessibility Guidelines, jest ważnym zagadnieniem w kontekście stron internetowych. Dla niektórych instytucji wręcz obowiązkowo do wdrożenie pod...
Facebook Business Manager (Facebook Business Suite), w Polsce znany jako Menedżer Firmy, to zdecydowanie jedno z najbardziej przydatnych narzędzi dla osób prowadzących strony na...
Mapa Google to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi, które służy do ustalania lokalizacji. Z jej pomocą możemy łatwo i szybko dotrzeć z punktu A...
Pozycjonowanie stron internetowych opiera się przede wszystkim na doborze odpowiednich słów kluczowych i dobrym contencie, ale nie tylko. Liczy się wiele elementów optymalizacji zarówno...
Rozpowszechnienie się Internetu przyniosło wielkie zmiany w marketingu. Konieczne staje się szukanie coraz to nowych sposobów dojścia do klientów. Polecanie produktów i usług przez...