Jak dodać dostęp managera do YouTube?
Najnowsze badania wskazują, że 96% użytkowników Internetu korzysta z YouTube jako źródła wiedzy – zwłaszcza by sprawdzić jak coś działa lub by porównać właściwości poszczególnych produktów. Tym samym, dla firm jest to bardzo efektywna forma reklamy, która może przynieść wymierne korzyści finansowe.
Jeżeli firma chce przekazać prowadzenie konta na YouTube agencji reklamowej, wiąże się to z udzieleniem dostępu managera do swojego konta. Jak to zrobić?
Zaloguj się na platformie YouTube na swoje konto, wejdź po prawej stronie w menu w YouTube Studio.
Po otwarciu kolejnego okna wybierz po lewej na dole Ustawienia, a w kolejnym otwartym oknie – Uprawnienia.
Tu jest miejsce, gdzie możemy podglądnąć aktualnych zarządzających kanałem wraz z ich uprawnieniami. Jeżeli chcemy udzielić dostępu nowej osobie (np. agencji reklamowej), w górnym prawym rogu klikamy ZAPROŚ.
W otwartym okienku musimy podać maila dołączanej osoby oraz nadać mu odpowiedni poziom uprawnień. Są one bardzo dokładnie opisane, można zatem łatwo dopasować stanowisko do zakresu oczekiwanych działań.
Klikamy GOTOWE, potem ZAPISZ i …. gotowe ;).