Sprzedaż mieszkań – jaka reklama będzie najskuteczniejsza?

Jak w dobie dużej konkurencji skutecznie reklamować sprzedaż mieszkań oraz innych nieruchomości? Jest to nie lada wyzwanie, z którym jednak można sobie poradzić, skupiając się na najważniejszych zasadach. Poznaj kilka praktycznych wskazówek i sprawdź, na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę.

Przygotowanie oferty sprzedaży mieszkania

Przygotowując ofertę, skup się na jak najlepszym zaprezentowaniu danego mieszkania lub nieruchomości. Dobrze przygotowana oferta to połowa sukcesu, ponieważ to właśnie dzięki niej pokazujesz to, co masz do zaoferowania.

  1. Opis mieszkania

Przygotuj atrakcyjny i dokładny opis nieruchomości, który nie tylko pokaże Klientowi, co może zyskać, nabywając dany obiekt, ale także będzie zawierał szczegółowe dane techniczne mieszkania. Opis powinien być rzeczowy i napisany przystępnym językiem. Możesz także wybrać unikalną cechę nieruchomości i wokół niej zbudować cały opis.

  1. Zdjęcia mieszkania

Nieodłącznym elementem każdej oferty powinny być dobrej jakości fotografie, które pokażą Klientowi, jak wizualnie prezentuje się dana przestrzeń. Większość ludzi to wzrokowcy, dlatego zdjęcia muszą wywoływać u odbiorcy pozytywne skojarzenia. Nawet jeśli przygotowujemy ofertę  mało atrakcyjnego mieszkania, powinniśmy się skupić na wyeksponowaniu zalet i ukryciu wad. Często odpowiednio światło pozwala uzyskać zadowalający efekt.

  1. Rzuty mieszkania

Każda oferta powinna zawierać rzuty nieruchomości z dokładnym oznaczeniem powierzchni oraz rozkładu poszczególnych pomieszczeń. Pozwoli to Klientowi zorientować się, jak wygląda mieszkanie. Jeśli dana oferta zainteresuje go, szansa na sprzedaż obiektu znacząco się zwiększa.

  1. Prezentacja 3D

Technologia 3D pozwala na wizualizację wnętrza i pokazanie Klientowi, jak prezentuje się dane mieszkanie. Taki wirtualny spacer pozwala zorientować się, jak dokładnie wyglądają lub mogą wyglądać dane pomieszczenia. Klient wiedząc, z jaką nieruchomością ma do czynienia, łatwiej zdecyduje się na jej zakup, jeśli będzie znał wszystkie szczegóły.

wnętrze mieszkania

Jak zaprezentować ofertę mieszkania?

Przygotowałeś ofertę i chcesz z nią dotrzeć do jak największej liczby osób? Sprawdź, jakimi kanałami możesz się posłużyć, aby zyskać potencjalnych Klientów.

  1. Reklama w internecie – najlepiej skorzystać z serwisów nieruchomościowych, na których wystawia się poszczególne mieszkania, a następnie przystąpić do promowania własnej oferty.
  2. Reklama w social mediaFacebook, Instagram oraz inne platformy dają ogromne możliwości dotarcia do dużej grupy osób. Odpowiednio przeprowadzona kampania reklamowa pozwoli Ci dotrzeć z ofertą do potencjalnych Klientów.
  3. Reklama banerowa – tradycyjna forma reklamy, która jednak może być tak samo efektywna, jak reklama w internecie. W tym przypadku najważniejsze jest chwytliwe hasło oraz wybór odpowiedniego miejsca na baner.
  4. Ulotki i foldery – odpowiednio przygotowane materiały reklamowe pozwalają zaprezentować ofertę w atrakcyjny i przystępny sposób. Są przydatne przede wszystkim na targach czy podczas fizycznego kontaktu z Klientem.

Jeśli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie przygotować ofertę sprzedaży mieszkania, a następnie dotrzeć z nią do swoich potencjalnych Klientów, możesz skorzystać z usług profesjonalnej firmy marketingowej, która dzięki wiedzy i doświadczeniu zrobi to szybko i skutecznie.

Rate this post

Pozostałe wpisy z naszego bloga

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie.

Reklama w internecie Kraków – nasze doświadczenie

ikona-adwords
300
Kampanii AdWords
ikona-klienci
500
Klientów
ikona-slowa
500
Słów w top 5
ikona
1000
Opublikowanych
artykułów

Firmy, które nam zaufały.

Opinie klientów.

Nasz zaufany parter biznesowy w zakresie SEO (pozycjonowania stron www) oraz kampanii AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Pomocna firma, która nie tylko wykona dobrze usługę, ale również doradzi i pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych. Świetna relacja biznesowa oparta na partnerstwie i uczciwości. Ceny przyjazne i dostosowane do potrzeb klienta.

Marta Zięba

Gigantyczna wiedza i mega doświadczenie. Zdecydowanie mogę polecić korzystanie z usług Online Group. Ja przychodzę na stałe :)

Krzysztof Rokoszak

Od ponad 4 lat współpracujemy z firmą Online Group i dzięki jej pracy jesteśmy widoczni w internecie :) dzięki usłudze pozycjonowania od wielu lat nasza firma zajmuje najwyższe lub wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Polecam rzetelność, solidność a przede wszystkim rezultaty pracy firmy Online-Group !!

Krzysztof Zając

Pozycjonowanie i reklama w internecie na najwyższym poziomie. Dzięki działaniom firmy Online Group, mamy kilka zapytań ofertowych tygodniowo więcej.

Maciej Cekiera

Agencja Reklamowa Online Group wypozycjonowała stronę mojej firmy bardzo wysoko. Współpraca z nimi zawsze odbywa się w przyjaznej atmosferze, a czas realizacji zadań jest ekspresowy. Serdecznie polecam!

Sylwia Mostowy

Firma Online Group Janusz Wala jest naszym partnerem w usługach marketingowych w zakresie tworzenia kreacji Uczelni w Internecie. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy ta firmę, jako fachową i zaangażowaną w swoich działaniach.

Kanclerz Barbara Piwowarska

To prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Od kilku lat powierzamy im nasz wizerunek w Internecie, gdyż spośród wielu firm funkcjonujących na rynku wyróżniają się fachowym doradztwem, szybkością reakcji na nasze potrzeby oraz dużą elastycznością współpracy

Ahmed Mafid

Z pełnym zaufaniem powierzylismy dbałość o nasz wizerunek internetowy firmie OnlineGroup i nigdy się nie zawiedliśmy, dlatego też chętnie rekomendujemy ich innym zainteresowanym.

Ewa Lutomska

Polecam współpracę z Online Group wszystkim, którym zależy na osiągnięciu ponadprzeciętnych wyników w rozsądnej cenie i krótkim czasie

Zbigniew Galon

Z Panem Januszem Walą współpracujemy od Stycznia 2012 r w zakresie reklamy internetowej czyli prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, obsługi google maps oraz remarketingu i doradztwa w zakresie reklamy internetowej. Pan Janusz jest osobą otwartą na sugestie, zawsze można liczyć również na fachowe doradztwo dotyczące strategii reklamowej.

Leszek Latawiec

Wizerunek w Internecie jest dla nas bardzo istotny, dlatego cieszymy się, że jego kreowanie spoczywa w rękach fachowców. Na każdym etapie współpracy możemy liczyć na fachowe porady oraz profesjonalne podejście do naszych celów marketingowych. Doceniamy także dobry kontakt z pracownikami firmy oraz ich zawsze szybka reakcję na proponowane zmiany.

Maciej Ornatowski