Reklama na LinkedIn – dlaczego warto?
LinkedIn był niegdyś jedynym portalem z ofertami pracy i miejscem, w którym można było szukać kontaktów biznesowych. Obecnie w tym serwisie prężnie rozwija się...
LinkedIn był niegdyś jedynym portalem z ofertami pracy i miejscem, w którym można było szukać kontaktów biznesowych. Obecnie w tym serwisie prężnie rozwija się...
Każda firma zaczynając przygodę z prowadzeniem przedsiębiorstwa musi znaleźć konkretnego klienta, a co najważniejsze zareklamować siebie tak, aby zyski przyniosły korzyści z prowadzonej działalności....
Dlaczego warto w niego inwestować swój czas? Pinterest pojawił się na polskim rynku ponad siedem lat temu, jednak popularność zyskał dopiero w 2020 r....
W obecnych czasach internet ma ogromny wpływ na życie każdego człowieka. Sieć umożliwia łatwy i szybki kontakt z drugim człowiekiem, ale także i zakupy...
Tik Tok to aplikacja mobilna, która w ostatnim czasie zyskała ogromną popularność. Jej odbiorcami są głównie nastolatki oraz młodzi dorośli, ale filmiki nagrywają osoby...
Już od 17 stycznia 2022 r. zostaną usunięte niektóre opcje szczegółowego targetowania. Targetowanie w reklamie jest gwarancją dotarcia do jak największej ilości odbiorców, którzy...